Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
10 feb, 2012 21:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Fint Krumione ögonblick igen vid sjön
Ja, jag är fortfarande Romione shipper. De har bara gjort det så bra i filmen med Krumione. (heter det så?) 10 feb, 2012 21:08 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Ron och Harry är helt forever alone, t.o.m. Neville får en partner innan! ♥ De är i alla fall Forever alone tillsammans x) Herman, får ju också någon innan dem x) ![]()
10 feb, 2012 21:08 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 feb, 2012 21:09 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Ron och Harry är helt forever alone, t.o.m. Neville får en partner innan! ♥ De är i alla fall Forever alone tillsammans x) Har du någon aning om hur fail det lät? 10 feb, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Aj... Aaj... AAAAAJ!!! Smyg upp på dem, Snape!!!
10 feb, 2012 21:09 |
|
Sixtis
Elev |
10 feb, 2012 21:09 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Ron och Harry är helt forever alone, t.o.m. Neville får en partner innan! ♥ De är i alla fall Forever alone tillsammans x) Har du någon aning om hur fail det lät? Nä, vad pratar du om? Haha x) ![]()
10 feb, 2012 21:09 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Men Ron, om jag tror vem Eloise var, hon var riktigt fin. så fint när Neville bah ''FUCK THE BOYS RULES'' och går upp haha. jag vill också gå på julbal. jag var på HP-julbal i Januari. ![]() ![]() jag ville gå 10 feb, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
VAD SA DU NU HARRY?
10 feb, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen