Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
Skrivet av depeche: Jag har försökt teckna lite mer på sistone men har inte haft några idéer... det slutar ofta med att jag skissar av det som är närmast, dvs vänster hand, haha. Men övning ger ju färdighet, så snart kommer jag väl vara fantastiskt duktig på att teckna vänsterhänder och kass på allt annat. (ja, mitt lillfinger ser ut så där) Jag vill också tänka så fint! ♥
4 jun, 2012 12:48 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Irah: Skrivet av depeche: Jag har försökt teckna lite mer på sistone men har inte haft några idéer... det slutar ofta med att jag skissar av det som är närmast, dvs vänster hand, haha. Men övning ger ju färdighet, så snart kommer jag väl vara fantastiskt duktig på att teckna vänsterhänder och kass på allt annat. (ja, mitt lillfinger ser ut så där) Jag vill också tänka så fint! ♥ Hoppas du menar teckna... XD ![]()
4 jun, 2012 16:13 |
|
depeche
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Irah: Skrivet av depeche: Jag har försökt teckna lite mer på sistone men har inte haft några idéer... det slutar ofta med att jag skissar av det som är närmast, dvs vänster hand, haha. Men övning ger ju färdighet, så snart kommer jag väl vara fantastiskt duktig på att teckna vänsterhänder och kass på allt annat. (ja, mitt lillfinger ser ut så där) Jag vill också tänka så fint! ♥ Hoppas du menar teckna... XD Haha, jag som tyckte det var en så fint formulerad komplimang. Jag vill också tänka så fint! Och tack! . .psst...
4 jun, 2012 17:49 |
|
Div00mR
Elev |
5 jun, 2012 15:58 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Div00mR: Vad fint alla ritar! ♥ Här är en hand som jag ritade, ritade av min egen hand c: Åh vad fint! mican00: Tack! :'D
5 jun, 2012 16:02 |
|
Div00mR
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Div00mR: Vad fint alla ritar! ♥ Här är en hand som jag ritade, ritade av min egen hand c: Åh vad fint! mican00: Tack! :'D Tack! ^^
5 jun, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Div00mR: Vad fint alla ritar! ♥ Här är en hand som jag ritade, ritade av min egen hand c: Riktigt snyggt! bara en sak: det är your, inte you're 5 jun, 2012 16:31 |
|
Div00mR
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Div00mR: Vad fint alla ritar! ♥ Här är en hand som jag ritade, ritade av min egen hand c: Riktigt snyggt! bara en sak: det är your, inte you're Tack! c: Jag kom på det efteråt
5 jun, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen