Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
25 aug, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
jag stoppade handen innanför mina byxor och fiskade upp min penis, utan att ta av byxorna...
25 aug, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
"Nu ska vi åka hem och dricka varm choklad,sa jag och la handen på Lukes knä
25 aug, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Jag tog bort brösten och slickade på Mas bara mage
25 aug, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
jag höll i penisen och viftade lite med den
25 aug, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
Jag såg vad Mas gjorde, jag gav honom en ordentlig avsugning
25 aug, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
jag tog av kelly byxorna
25 aug, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
Jag lät Mas göra det
25 aug, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
jag sa ''lek lite''
25 aug, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Jag nickade och runkade honom
25 aug, 2013 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen