Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler. "Nu går vi upp"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
"Okej!" vi går upp.
24 nov, 2013 18:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går bredvid honom.
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
"Ska du in i stora salen nu?" frågar jag och pekar mot stora salen.
24 nov, 2013 18:55 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar. "Vi ses senare"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
"japp." Jag går mot gryffindors uppehållsrum och säger lösenordet "Ormklor!"
24 nov, 2013 18:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag får syn på Elise
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 19:00 |
|
Borttagen
|
Jag går in och gör klart alla läxor som ska vara klara om en månad. Jag gör en uppsats om Vargar som jag inte behöver.
24 nov, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
Jag kollar in i brasan. Rummet är tomt. En timma kvar till min första lektion.
24 nov, 2013 19:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Hon vinkar glatt.
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen