Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! Finn kommer dock alltid vara min teddybear. Han är ju sååå ååååååh. Och alltså, Cory. OMG! Kom och bli min! Fast nej för jag shippar Monchele så sjuukt hårt! GAHAHA! Vad är grejen med att Ryan vill ha Lea med icke amerikanare. Jag menar Cory är ju Kanadensare och Dean är ju typ Australienare eller nåt Alltså jag stör mig på att Finn ibland är riktigt korkad... och ibland bara väldigt elak. Fast han är riktigt snäll och sånt ibland. Men han är nästan lika självisk som Rachel sometimes. Jaa, shippar också Monchele!!! Hahahah, fast både Cory och Dean är amazinggg :'D Alla grabbsen i Glee är fan helt amazing!!! Who am I kidding?! Alla är freakin' amazing!
30 sep, 2012 21:27 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! Finn kommer dock alltid vara min teddybear. Han är ju sååå ååååååh. Och alltså, Cory. OMG! Kom och bli min! Fast nej för jag shippar Monchele så sjuukt hårt! GAHAHA! Vad är grejen med att Ryan vill ha Lea med icke amerikanare. Jag menar Cory är ju Kanadensare och Dean är ju typ Australienare eller nåt Alltså jag stör mig på att Finn ibland är riktigt korkad... och ibland bara väldigt elak. Fast han är riktigt snäll och sånt ibland. Men han är nästan lika självisk som Rachel sometimes. Jaa, shippar också Monchele!!! Hahahah, fast både Cory och Dean är amazinggg :'D Alla grabbsen i Glee är fan helt amazing!!! Who am I kidding?! Alla är freakin' amazing! Fast jag gillar inte Alex.... gillade inte honom i TGP heller. ![]()
30 sep, 2012 21:30 |
|
EmahS
Elev |
30 sep, 2012 21:31 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! Finn kommer dock alltid vara min teddybear. Han är ju sååå ååååååh. Och alltså, Cory. OMG! Kom och bli min! Fast nej för jag shippar Monchele så sjuukt hårt! GAHAHA! Vad är grejen med att Ryan vill ha Lea med icke amerikanare. Jag menar Cory är ju Kanadensare och Dean är ju typ Australienare eller nåt Alltså jag stör mig på att Finn ibland är riktigt korkad... och ibland bara väldigt elak. Fast han är riktigt snäll och sånt ibland. Men han är nästan lika självisk som Rachel sometimes. Jaa, shippar också Monchele!!! Hahahah, fast både Cory och Dean är amazinggg :'D Alla grabbsen i Glee är fan helt amazing!!! Who am I kidding?! Alla är freakin' amazing! Fast jag gillar inte Alex.... gillade inte honom i TGP heller. räknar inte honom till glee!! han är så wngröiQWNGKIWQNUNVWO
30 sep, 2012 21:34 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag behöver låtarna på Spotify NU tack. Jag trodde du skrev att de kommit ut nu, jag bara ohhhhhhh sen läste jag igenom det igen... haha ![]()
30 sep, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Tittade klart på första säsongen idag. Fast ♥
Men jag stör mig lite på att de inte har mickar, trots att de står på en stor scen... Mina favoritkarraktärer: Quinn, Finn och Shelby 30 sep, 2012 21:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tittade klart på första säsongen idag. Fast ♥ Men jag stör mig lite på att de inte har mickar, trots att de står på en stor scen... Mina favoritkarraktärer: Quinn, Finn och Shelby Quiiiiinn. 30 sep, 2012 22:07 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tittade klart på första säsongen idag. Fast ♥ Men jag stör mig lite på att de inte har mickar, trots att de står på en stor scen... Mina favoritkarraktärer: Quinn, Finn och Shelby Hmm... Finn - awesome! Shelby - Idina Menzel är typ gudinna! Quinn - For once I disagree with you Haha! Nej men har de inte mickar? Fast liksom myggor?
30 sep, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Don't think so :oSkrivet av Borttagen: Tittade klart på första säsongen idag. Fast ♥ Men jag stör mig lite på att de inte har mickar, trots att de står på en stor scen... Mina favoritkarraktärer: Quinn, Finn och Shelby Hmm... Finn - awesome! Shelby - Idina Menzel är typ gudinna! Quinn - For once I disagree with you Haha! Nej men har de inte mickar? Fast liksom myggor? 30 sep, 2012 22:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Don't think so :o Skrivet av Borttagen: Tittade klart på första säsongen idag. Fast ♥ Men jag stör mig lite på att de inte har mickar, trots att de står på en stor scen... Mina favoritkarraktärer: Quinn, Finn och Shelby Hmm... Finn - awesome! Shelby - Idina Menzel är typ gudinna! Quinn - For once I disagree with you Haha! Nej men har de inte mickar? Fast liksom myggor? Hmm... Ja men det är kanske lite weird... I andra säsongen tror jag att de har det iaf
30 sep, 2012 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen