Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Adventsljusstake!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 dec, 2012 17:36 |
|
Obliviate_
Elev |
ljusstake :3
2 dec, 2012 17:41 |
|
amanda1104
Elev |
Advendsljusstake
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 dec, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Adventsljusstake! Så fina!
2 dec, 2012 19:35 |
|
Bombarda
Elev |
adventsljusstake
Kärlek till alla! 2 dec, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Adventsstjärna är finare
2 dec, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: lussekatt, för det har ordet katt i sig, lätt. Yay, jag är inte den enda som säger lussekatt! haha är du skåning? för här säger alla så! 3 dec, 2012 00:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker att båda är mysiga (eftersom de ger lite ljus till en annars mycket mörk tid på året), men jag föredrar adventsstjärnan. Den känns mycket mer stilren, och stjärnans form är mycket finare än formen på en plastig ljusstake. Men båda hör advent till, så jag skulle inte vilja ta bort någon av dem.
Resultat i frågan "adventsstjärna eller adventsljusstake?": 22-10 till adventsljusstake. Obs! Ny fråga i första inlägget! 3 dec, 2012 08:32 |
|
Neztan
Elev |
Adventsljusstake. Tycker stjärnschablajsar bara är pappriga och fula och bara hänger där.. Är mysigt då två första minuterna men sen är den bara.. Där, utan att man ser på den :I
3 dec, 2012 08:36 |
|
MizzNina
Elev |
Oj. Svår fråga.
Egentligen tycker jag att skånskan är sjukt ful. Men jag hade en crush på en skånsk pojke för några år sen, och det var väldigt mysigt att höra honom prata. Fast. Min plastkusin har gått och blivit Norrlänning. Men men men.... Erhm.... Skånska. Bara för att Minidjuret och KossanBerta. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 3 dec, 2012 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen