@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: ta dem då! Det viktiga är inte vad du får utan vad han blir av med! Skrivet av Borttagen: Han har ingen choklad. Bara muffins Skrivet av Rhaella: Döda honom och ta hans choklad Är det okej att döda sin brorsa? Han klagade på mig för jag hade mensvärk och mår skit. Och han säger bara att det inte är så farligt. Well du har inget att säga om det för du vet inte hur det känns. Det där är officiellt mitt levnadsmotto. Ska ta hans muffins. Men kan inte smyga ut i köket även om mitt rum är direkt kopplat till köket för golvet knarrar och det hörs när någon är i köket
31 dec, 2018 01:52 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: ta dem då! Det viktiga är inte vad du får utan vad han blir av med! Skrivet av Borttagen: Han har ingen choklad. Bara muffins Skrivet av Rhaella: Döda honom och ta hans choklad Är det okej att döda sin brorsa? Han klagade på mig för jag hade mensvärk och mår skit. Och han säger bara att det inte är så farligt. Well du har inget att säga om det för du vet inte hur det känns. Det där är officiellt mitt levnadsmotto. Ska ta hans muffins. Men kan inte smyga ut i köket även om mitt rum är direkt kopplat till köket för golvet knarrar och det hörs när någon är i köket såna golv är inte bra, vilket är typ alla golv. du får vänta tills de sover
31 dec, 2018 01:54 |
|
Reverus
Elev |
Nuförtiden går tiden så fort. Det känns som om det var ett halvår sedan jag gick och såg Pirates of the Caribbean "Salazar's revenge (dead men tell no tales)" fast det var i maj 2017...
Då är det väl dags för mig att börja planera upp 2020? ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 31 dec, 2018 09:16 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Reverus: ååh vad jag längtar till 2020! Men som du s, allt går så fort så det är väl en vecka nu så firar vi sedan nyår igen!Nuförtiden går tiden så fort. Det känns som om det var ett halvår sedan jag gick och såg Pirates of the Caribbean "Salazar's revenge (dead men tell no tales)" fast det var i maj 2017... Då är det väl dags för mig att börja planera upp 2020?
31 dec, 2018 09:19 |
|
Reverus
Elev |
Skrivet av Emmi: va? Det var 1 vecka sedan vi firade ju, idag, eller 00:00 så firar de flesta nyårsaftonSkrivet av Reverus: ååh vad jag längtar till 2020! Men som du s, allt går så fort så det är väl en vecka nu så firar vi sedan nyår igen! Nuförtiden går tiden så fort. Det känns som om det var ett halvår sedan jag gick och såg Pirates of the Caribbean "Salazar's revenge (dead men tell no tales)" fast det var i maj 2017... Då är det väl dags för mig att börja planera upp 2020? ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 31 dec, 2018 09:21 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Reverus: det kommer kännas som en vecka var det jag menade!Skrivet av Emmi: va? Det var 1 vecka sedan vi firade ju, idag, eller 00:00 så firar de flesta nyårsafton Skrivet av Reverus: ååh vad jag längtar till 2020! Men som du s, allt går så fort så det är väl en vecka nu så firar vi sedan nyår igen![ Nuförtiden går tiden så fort. Det känns som om det var ett halvår sedan jag gick och såg Pirates of the Caribbean "Salazar's revenge (dead men tell no tales)" fast det var i maj 2017... Då är det väl dags för mig att börja planera upp 2020?
31 dec, 2018 09:23 |
|
Zora
Elev |
Tycker faktikst man kan rösta på min hästs snö mulle i kreaktiva tävligen som ingår i jul tävlingarna
![]()
31 dec, 2018 09:42 |
|
Reverus
Elev |
Skrivet av Emmi: okSkrivet av Reverus: det kommer kännas som en vecka var det jag menade! Skrivet av Emmi: va? Det var 1 vecka sedan vi firade ju, idag, eller 00:00 så firar de flesta nyårsafton Skrivet av Reverus: ååh vad jag längtar till 2020! Men som du s, allt går så fort så det är väl en vecka nu så firar vi sedan nyår igen









Mugglarportalen