@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Och dueller! Skrivet av Velleity: vad använder ni erata uppehållsrum till då om jag får fråga? Utöver det döda gröna lugnet har elden vaknat till liv och allt har kretsat kring julrim och Hufflepuff xDD Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få well that's a shame. vi kom inte sist iaf! Nu får målet bli att få den röda spalten att synas i poängtävlingen Det där med att hoppa fram i slutet o vinna va min plan från början! Men insåg att jag inte kunde göra det själv hahah xD Gryffindors sällskapsrum består av lektrådar xD ![]()
31 dec, 2018 00:57 |
|
Solkatten
Elev |
Nu är vi alltså inne på sista dagen av 2018. Även fast det känns sjukt så ska det bli skönt med ett nytt år. ^^ Jag har iaf tre saker att se framemot i början på året. I början av januari ska jag försöka få hjälp med min panikångest, i slutet av januari ska jag på se en film på bio som är en konsertfilm av mitt favoritband och i februari har jag en tid hos frisören då jag äntligen ska göra något nytt med mitt hår. Får bara hoppas att resten av året också blir bra......
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2018 00:57 |
|
Scorperion
Elev |
31 dec, 2018 01:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: aa. sett många gila ZelsaSkulle det vara lönt att starta en Zeldaklubb här på mugglis? 31 dec, 2018 01:23 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2018 01:27 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: aa. sett många gila Zelsa Skulle det vara lönt att starta en Zeldaklubb här på mugglis? Några stycken ja... Men typ... har aldrig sett någon som nördar dom gamla spelen som jag x)
31 dec, 2018 01:34 |
|
Rhaella
Elev |
Är det okej att döda sin brorsa? Han klagade på mig för jag hade mensvärk och mår skit. Och han säger bara att det inte är så farligt. Well du har inget att säga om det för du vet inte hur det känns.
31 dec, 2018 01:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Döda honom och ta hans chokladÄr det okej att döda sin brorsa? Han klagade på mig för jag hade mensvärk och mår skit. Och han säger bara att det inte är så farligt. Well du har inget att säga om det för du vet inte hur det känns. 31 dec, 2018 01:46 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Han har ingen choklad. Bara muffinsSkrivet av Rhaella: Döda honom och ta hans choklad Är det okej att döda sin brorsa? Han klagade på mig för jag hade mensvärk och mår skit. Och han säger bara att det inte är så farligt. Well du har inget att säga om det för du vet inte hur det känns.
31 dec, 2018 01:47 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Rhaella: ta dem då! Det viktiga är inte vad du får utan vad han blir av med!Skrivet av Borttagen: Han har ingen choklad. Bara muffins Skrivet av Rhaella: Döda honom och ta hans choklad Är det okej att döda sin brorsa? Han klagade på mig för jag hade mensvärk och mår skit. Och han säger bara att det inte är så farligt. Well du har inget att säga om det för du vet inte hur det känns.
31 dec, 2018 01:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen