@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Haha! Om vi i Slytherin inte vinner vill jag att Gryffindor gör detSkrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) 31 dec, 2018 00:45 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi
31 dec, 2018 00:46 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få
31 dec, 2018 00:48 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få
31 dec, 2018 00:50 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få well that's a shame. vi kom inte sist iaf! Nu får målet bli att få den röda spalten att synas i poängtävlingen
31 dec, 2018 00:52 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få well that's a shame. vi kom inte sist iaf! Nu får målet bli att få den röda spalten att synas i poängtävlingen Det där med att hoppa fram i slutet o vinna va min plan från början! Men insåg att jag inte kunde göra det själv hahah xD ![]()
31 dec, 2018 00:53 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få well that's a shame. vi kom inte sist iaf! Nu får målet bli att få den röda spalten att synas i poängtävlingen Det där med att hoppa fram i slutet o vinna va min plan från början! Men insåg att jag inte kunde göra det själv hahah xD hahaha synd! XD men bra jobbat! true gryffindor spirit
31 dec, 2018 00:55 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Velleity: vad använder ni erata uppehållsrum till då om jag får fråga? Utöver det döda gröna lugnet har elden vaknat till liv och allt har kretsat kring julrim och Hufflepuff xDD som ex gryffindorare måste jag ju ändå säga - Jag hejar på er! Ni har ännu 23 timmar och 4 minuter på er att ta ikapp Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få well that's a shame. vi kom inte sist iaf! Nu får målet bli att få den röda spalten att synas i poängtävlingen Det där med att hoppa fram i slutet o vinna va min plan från början! Men insåg att jag inte kunde göra det själv hahah xD
31 dec, 2018 00:55
Detta inlägg ändrades senast 2018-12-31 kl. 00:56
|
|
Velleity
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få well that's a shame. vi kom inte sist iaf! Nu får målet bli att få den röda spalten att synas i poängtävlingen Det där med att hoppa fram i slutet o vinna va min plan från början! Men insåg att jag inte kunde göra det själv hahah xD hahaha synd! XD men bra jobbat! true gryffindor spirit Hahah tack xD Men en annan gång då vinner vi! ![]()
31 dec, 2018 00:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Och dueller!Skrivet av Velleity: vad använder ni erata uppehållsrum till då om jag får fråga? Utöver det döda gröna lugnet har elden vaknat till liv och allt har kretsat kring julrim och Hufflepuff xDD Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: sry. Sista chansen var igår. Men asså hejar på er. Ni kom iallafall över 1000 poäng Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: oh my. SNÄLLA GÖR DET INTE Skrivet av MerlinsBeard: det är sant men då skulle ni behöva skriva alla var för sig. Skrivet av Emmi: Skrivet av MerlinsBeard: SNÄLLA - gör det! Skrivet av Rhaella: Skrivet av MerlinsBeard: tack vare Ida, hon hjälpte också oss i slytherin. OMG gryffindor har över 1000 poäng!!!!!!!!!!! xD Det är nu vi i smyg samlat 10000 rim och vinner allt You never know 10 000 ger ändå 50 000 poäng x) Jag tror vi officiellt dödade emmi ni fick ju tillstånd till massinlägg? borde vi också kunna få well that's a shame. vi kom inte sist iaf! Nu får målet bli att få den röda spalten att synas i poängtävlingen Det där med att hoppa fram i slutet o vinna va min plan från början! Men insåg att jag inte kunde göra det själv hahah xD 31 dec, 2018 00:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen