@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: nej gud jag hade väntat mig att det skulle vara dött sedan loggar jag in den 23 och bara BOM. Hahaha! Emmi Weasey Stackar er! Ni trodde aldrig det här skulle gå så långt xD
30 dec, 2018 23:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: I elevhemstävlingen: Slytherin och Hufflepuff: ![]() Gryffindor och Ravenclaw ![]() (Det behövs mycket popcorn för det här) Önskar att jag stämmde in på den nedre bilden, vill verkligen äta popcorn Sedan har vi staff.. EDITH: suck. Bilderna funka int. Ska fixa, de va roliga xDD HAHAH XD OMG!!! Stackars er xD 30 dec, 2018 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Det är sista chansen lolSkrivet av Borttagen: nej gud jag hade väntat mig att det skulle vara dött sedan loggar jag in den 23 och bara BOM. Hahaha! Emmi Weasey Stackar er! Ni trodde aldrig det här skulle gå så långt xD 30 dec, 2018 23:20 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Nymphie: alltså........ jag håller rent zoologiskt med Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Skrivet av Nymphie: För vi är som hydra.Skrivet av Fridulf: Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥ Varför finns det ingen ormskalle? cut one head of and two shall take it's place Asså! Hydra every day! Emma dog och en massa andra kom fram Eeeh, hufflisarna dör aldrig heller, men jag vet inte vilket djur som passar? Vi är typ också som en hydra, fast mycket bättre, jag är borta i två timmar och massa grävlingar kryper fram hur jorden och bombarderar ormarna med rim honungsgrävlingen äter ju ormar till frukost.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
30 dec, 2018 23:43 |
|
Scorperion
Elev |
30 dec, 2018 23:43 |
|
Emmi
Prefekt |
30 dec, 2018 23:51 |
|
Frivolt
Elev |
Minerva snape 30 dec, 2018 23:55 |
|
Scorperion
Elev |
31 dec, 2018 00:07 |
|
Emmi
Prefekt |
h*n har en ny, /useruser heter den tyåp
31 dec, 2018 00:08 |
|
Borttagen
|
Jag blir alltid lika skraj när jag er Emmis profilbild!
31 dec, 2018 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen