@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Skrivet av Nymphie: För vi är som hydra.Skrivet av Fridulf: Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥ Varför finns det ingen ormskalle? cut one head of and two shall take it's place Asså! Hydra every day! Emma dog och en massa andra kom fram 30 dec, 2018 22:49 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Skrivet av Nymphie: För vi är som hydra.Skrivet av Fridulf: Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥ Varför finns det ingen ormskalle? cut one head of and two shall take it's place Asså! Hydra every day! Emma dog och en massa andra kom fram Eeeh, hufflisarna dör aldrig heller, men jag vet inte vilket djur som passar? Vi är typ också som en hydra, fast mycket bättre, jag är borta i två timmar och massa grävlingar kryper fram hur jorden och bombarderar ormarna med rim
30 dec, 2018 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Jag tror det är tvärtom! Vi bombarderar med tusen rim!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Skrivet av Nymphie: För vi är som hydra.Skrivet av Fridulf: Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥ Varför finns det ingen ormskalle? cut one head of and two shall take it's place Asså! Hydra every day! Emma dog och en massa andra kom fram Eeeh, hufflisarna dör aldrig heller, men jag vet inte vilket djur som passar? Vi är typ också som en hydra, fast mycket bättre, jag är borta i två timmar och massa grävlingar kryper fram hur jorden och bombarderar ormarna med rim 30 dec, 2018 22:53 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gut! Aber trinken? Trinkst du Geister? Wie kann man Geister trinken?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Du liest gern Bücher, das ist gut! Ich weiß nicht was Geister sind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Det har blivit en liten tysk hörna på anslagstavlan! Ich habe ein Notiz geschrieben. Aber mein ist nicht in der Song! Ich lese gerne bücker und ich gerne trinke geister! Geister ist spöken auf Schwedish 30 dec, 2018 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Gut! Aber trinken? Trinkst du Geister? Wie kann man Geister trinken? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Du liest gern Bücher, das ist gut! Ich weiß nicht was Geister sind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Det har blivit en liten tysk hörna på anslagstavlan! Ich habe ein Notiz geschrieben. Aber mein ist nicht in der Song! Ich lese gerne bücker und ich gerne trinke geister! Geister ist spöken auf Schwedish Ich trinke geister! Trinken geister kommst auf Gesiterland 30 dec, 2018 22:57 |
|
Lazarus
Prefekt |
Frivolt och jag brukar köra pussel på nätet, och förra året skapade hon ett på Andrew, 300 vändbara bitar, och det är typ bara svart färg... Vi har sagt att vi ska bli klara med det i år, men nu har vi insett att det inte kommer gå, så 2019 it is
30 dec, 2018 23:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Frivolt och jag brukar köra pussel på nätet, och förra året skapade hon ett på Andrew, 300 vändbara bitar, och det är typ bara svart färg... Vi har sagt att vi ska bli klara med det i år, men nu har vi insett att det inte kommer gå, så 2019 it is Känns som att ett lycka till är en bra grej! xD 30 dec, 2018 23:05 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: Frivolt och jag brukar köra pussel på nätet, och förra året skapade hon ett på Andrew, 300 vändbara bitar, och det är typ bara svart färg... Vi har sagt att vi ska bli klara med det i år, men nu har vi insett att det inte kommer gå, så 2019 it is Känns som att ett lycka till är en bra grej! xD ![]()
30 dec, 2018 23:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: I elevhemstävlingen: Slytherin och Hufflepuff: ![]() Gryffindor och Ravenclaw ![]() (Det behövs mycket popcorn för det här) Önskar att jag stämmde in på den nedre bilden, vill verkligen äta popcorn Sedan har vi staff.. ![]() ![]() EDITH: suck. Bilderna funka int. Skafixa EDITH 2: nu kanske de funkar!
30 dec, 2018 23:13
Detta inlägg ändrades senast 2018-12-30 kl. 23:21
|
|
Borttagen
|
Hahaha! Emmi Weasey Stackar er! Ni trodde aldrig det här skulle gå så långt xD
30 dec, 2018 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen