@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Det har blivit en liten tysk hörna på anslagstavlan! Ich habe ein Notiz geschrieben. Aber mein ist nicht in der Song! Ich lese gerne bücker und ich gerne trinke geister! 30 dec, 2018 22:29 |
|
Fridulf
Elev |
30 dec, 2018 22:31 |
|
Borttagen
|
Noooooo! Den vill äta Sirius! 30 dec, 2018 22:32 |
|
Nymphie
Elev |
Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019
30 dec, 2018 22:32 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du liest gern Bücher, das ist gut! Ich weiß nicht was Geister sind!Skrivet av GinnyHermionePotter: Det har blivit en liten tysk hörna på anslagstavlan! Ich habe ein Notiz geschrieben. Aber mein ist nicht in der Song! Ich lese gerne bücker und ich gerne trinke geister! 30 dec, 2018 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Du liest gern Bücher, das ist gut! Ich weiß nicht was Geister sind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Det har blivit en liten tysk hörna på anslagstavlan! Ich habe ein Notiz geschrieben. Aber mein ist nicht in der Song! Ich lese gerne bücker und ich gerne trinke geister! Geister ist spöken auf Schwedish 30 dec, 2018 22:35 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥
30 dec, 2018 22:40 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Fridulf: Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥ Varför finns det ingen ormskalle?
30 dec, 2018 22:42 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥ Varför finns det ingen ormskalle? För vi dör aldrig. ♥
30 dec, 2018 22:43 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Nymphie: För vi är som hydra.Skrivet av Fridulf: Skrivet av Nymphie: Med tanke på att det där är en GRÄVLINGSskalle och att alla pratar om hur rimmen tar kål på dem så tror jag att det där är typ oss Hufflisar 1/1-2019 More like grävlingarna efter att ormarna är klara med dem, haha. ♥ Varför finns det ingen ormskalle? cut one head of and two shall take it's place ![]()
30 dec, 2018 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen