Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26238 26239 26240 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Rhaella
Elev

Avatar


Rim är inte enda anledningen till varför jag är sjuk, mensvärk kom i vägen också. Men det är en stor orsak till att jag mådde skit förut. Mår bättre nu men fortfarande ganska kasst

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2Ff6%2F41%2F20f64156b195f511f674de36d920d3c1.gif

30 dec, 2018 19:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rhaella:
Rim är inte enda anledningen till varför jag är sjuk, mensvärk kom i vägen också. Men det är en stor orsak till att jag mådde skit förut. Mår bättre nu men fortfarande ganska kasst
Du borde ha lyssnat på mig och gått och sovit!

30 dec, 2018 19:26

Idiz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Rim är inte enda anledningen till varför jag är sjuk, mensvärk kom i vägen också. Men det är en stor orsak till att jag mådde skit förut. Mår bättre nu men fortfarande ganska kasst
Du borde ha lyssnat på mig och gått och sovit!

Ja du borde ha sovit! Läänge.. Kanske hela dan... Kanske sen jultävlingen började så att hufflepuff kunde vinna... Kanske..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F3b%2Fc6%2Fce%2F3bc6cef94f4061d877465b9677660ffb.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fc.tenor.com%2FF4SGslYC-9gAAAAC%2Fdamon-salvatore-tvd.gif

30 dec, 2018 19:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Idiz:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Rim är inte enda anledningen till varför jag är sjuk, mensvärk kom i vägen också. Men det är en stor orsak till att jag mådde skit förut. Mår bättre nu men fortfarande ganska kasst
Du borde ha lyssnat på mig och gått och sovit!

Ja du borde ha sovit! Läänge.. Kanske hela dan... Kanske sen jultävlingen började så att hufflepuff kunde vinna... Kanske..
Fast hon hade dött om hon sovit i 9 dagar utan mat och vatten

30 dec, 2018 19:33

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Alla Hufflepuffare:
Kolla sällskapsrummet!!!!!!
Planerar ni en till stor bomb?


Nej
Tar det som ett ja


Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA
Nu erkänner du det!


Nej, erkänner du?
Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!
Erkänner vad exakt?


Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det?

Hahha! Ett drakägg för min möda! Låta er vinna efter att ha suttit hela nätterna med rim! Emma är redan sjuk på grund av rim! Låta all vår tid på det här bli bortkastat? För ett drakägg? Låter väldigt frestande!
Men nah, vi planerar inte mycket utan bara säger till oss själva hur mycket rim vi vill skaffa så får vi det antalet rim eller mer

Vi har åxå kämpat! Jag har stannat uppe tre timmar efter att jag mår dåligt av att vara uppe! Vi har en som drog sig tillbaka tidigt pga hälsa.
Jag har typ skakat och fryst på ett konstigt sätt av stress vid vissa tillfällen, som sagt så mår jag inte bra ac att stanna upp sent!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

30 dec, 2018 19:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Alla Hufflepuffare:
Kolla sällskapsrummet!!!!!!
Planerar ni en till stor bomb?


Nej
Tar det som ett ja


Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA
Nu erkänner du det!


Nej, erkänner du?
Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!
Erkänner vad exakt?


Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det?

Hahha! Ett drakägg för min möda! Låta er vinna efter att ha suttit hela nätterna med rim! Emma är redan sjuk på grund av rim! Låta all vår tid på det här bli bortkastat? För ett drakägg? Låter väldigt frestande!
Men nah, vi planerar inte mycket utan bara säger till oss själva hur mycket rim vi vill skaffa så får vi det antalet rim eller mer

Vi har åxå kämpat! Jag har stannat uppe tre timmar efter att jag mår dåligt av att vara uppe! Vi har en som drog sig tillbaka tidigt pga hälsa.
Jag har typ skakat och fryst på ett konstigt sätt av stress vid vissa tillfällen, som sagt så mår jag inte bra ac att stanna upp sent!

Jag vet att ni kämpat! Men förvänta er inte några rim från oss ormar.
SLUTA VARA VAKEN DU OCKSÅ M dU MÅR DÅLIGT AV DET! DU ÄR INGEN VAMPYR SOM MIG!

30 dec, 2018 19:35

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Alla Hufflepuffare:
Kolla sällskapsrummet!!!!!!
Planerar ni en till stor bomb?


Nej
Tar det som ett ja


Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA
Nu erkänner du det!


Nej, erkänner du?
Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!
Erkänner vad exakt?


Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det?

Hahha! Ett drakägg för min möda! Låta er vinna efter att ha suttit hela nätterna med rim! Emma är redan sjuk på grund av rim! Låta all vår tid på det här bli bortkastat? För ett drakägg? Låter väldigt frestande!
Men nah, vi planerar inte mycket utan bara säger till oss själva hur mycket rim vi vill skaffa så får vi det antalet rim eller mer

Vi har åxå kämpat! Jag har stannat uppe tre timmar efter att jag mår dåligt av att vara uppe! Vi har en som drog sig tillbaka tidigt pga hälsa.
Jag har typ skakat och fryst på ett konstigt sätt av stress vid vissa tillfällen, som sagt så mår jag inte bra ac att stanna upp sent!

Jag vet att ni kämpat! Men förvänta er inte några rim från oss ormar.
SLUTA VARA VAKEN DU OCKSÅ M dU MÅR DÅLIGT AV DET! DU ÄR INGEN VAMPYR SOM MIG!

MEN DÅ VINNER VI JU INTE!!!
JAG HAR TYP SKAFFAT TRE SJUNDEDELAR AV POÄNGEN SJÄLV OCH HAR TAGGAT IGÅNG ALLA ANDRA!!! FOLK SÄGER ATT JAG GKORT TILLRÄCKLIGT MEN DET ÄR INTE TILLRÄCKLIGT FÖRENS JAG VUNNIT!!!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

30 dec, 2018 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Alla Hufflepuffare:
Kolla sällskapsrummet!!!!!!
Planerar ni en till stor bomb?


Nej
Tar det som ett ja


Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA
Nu erkänner du det!


Nej, erkänner du?
Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!
Erkänner vad exakt?


Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det?

Hahha! Ett drakägg för min möda! Låta er vinna efter att ha suttit hela nätterna med rim! Emma är redan sjuk på grund av rim! Låta all vår tid på det här bli bortkastat? För ett drakägg? Låter väldigt frestande!
Men nah, vi planerar inte mycket utan bara säger till oss själva hur mycket rim vi vill skaffa så får vi det antalet rim eller mer

Vi har åxå kämpat! Jag har stannat uppe tre timmar efter att jag mår dåligt av att vara uppe! Vi har en som drog sig tillbaka tidigt pga hälsa.
Jag har typ skakat och fryst på ett konstigt sätt av stress vid vissa tillfällen, som sagt så mår jag inte bra ac att stanna upp sent!

Jag vet att ni kämpat! Men förvänta er inte några rim från oss ormar.
SLUTA VARA VAKEN DU OCKSÅ M dU MÅR DÅLIGT AV DET! DU ÄR INGEN VAMPYR SOM MIG!

MEN DÅ VINNER VI JU INTE!!!
JAG HAR TYP SKAFFAT TRE SJUNDEDELAR AV POÄNGEN SJÄLV OCH HAR TAGGAT IGÅNG ALLA ANDRA!!! FOLK SÄGER ATT JAG GKORT TILLRÄCKLIGT MEN DET ÄR INTE TILLRÄCKLIGT FÖRENS JAG VUNNIT!!!

NIKE ÄR IGÅNG IGEN!
JAG HAR TYP SKAFFAT HÄLFTEN AV ALLA POÄNG I SLYTHERIN! JAG FORTSÄTTER OCH FORTSÄTTER! VI BÅDA HAR GJORT TILLRÄCKLIGT! VI VILL VINNA! MEN EN AV OSS VINNER! DET ÄR SLYTHERIN! JAG GÖR ALLT I MIN MAKT FÖR ATT VINNA! ALLT! NI KOMMER ATT FÖRLORA! VARE SIG JAG KÖR SJÄLV ELLER INTE! VI KOMMER VINNA!

30 dec, 2018 19:50

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Alla Hufflepuffare:
Kolla sällskapsrummet!!!!!!
Planerar ni en till stor bomb?


Nej
Tar det som ett ja


Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA
Nu erkänner du det!


Nej, erkänner du?
Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!
Erkänner vad exakt?


Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det?

Hahha! Ett drakägg för min möda! Låta er vinna efter att ha suttit hela nätterna med rim! Emma är redan sjuk på grund av rim! Låta all vår tid på det här bli bortkastat? För ett drakägg? Låter väldigt frestande!
Men nah, vi planerar inte mycket utan bara säger till oss själva hur mycket rim vi vill skaffa så får vi det antalet rim eller mer

Vi har åxå kämpat! Jag har stannat uppe tre timmar efter att jag mår dåligt av att vara uppe! Vi har en som drog sig tillbaka tidigt pga hälsa.
Jag har typ skakat och fryst på ett konstigt sätt av stress vid vissa tillfällen, som sagt så mår jag inte bra ac att stanna upp sent!

Jag vet att ni kämpat! Men förvänta er inte några rim från oss ormar.
SLUTA VARA VAKEN DU OCKSÅ M dU MÅR DÅLIGT AV DET! DU ÄR INGEN VAMPYR SOM MIG!

MEN DÅ VINNER VI JU INTE!!!
JAG HAR TYP SKAFFAT TRE SJUNDEDELAR AV POÄNGEN SJÄLV OCH HAR TAGGAT IGÅNG ALLA ANDRA!!! FOLK SÄGER ATT JAG GKORT TILLRÄCKLIGT MEN DET ÄR INTE TILLRÄCKLIGT FÖRENS JAG VUNNIT!!!

NIKE ÄR IGÅNG IGEN!
JAG HAR TYP SKAFFAT HÄLFTEN AV ALLA POÄNG I SLYTHERIN! JAG FORTSÄTTER OCH FORTSÄTTER! VI BÅDA HAR GJORT TILLRÄCKLIGT! VI VILL VINNA! MEN EN AV OSS VINNER! DET ÄR SLYTHERIN! JAG GÖR ALLT I MIN MAKT FÖR ATT VINNA! ALLT! NI KOMMER ATT FÖRLORA! VARE SIG JAG KÖR SJÄLV ELLER INTE! VI KOMMER VINNA!

Jag hade en bra plan, men pga oklarhet kring reglernaoch sena svar har jag förlorat 14 timmar!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

30 dec, 2018 19:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymphie:
Alla Hufflepuffare:
Kolla sällskapsrummet!!!!!!
Planerar ni en till stor bomb?


Nej
Tar det som ett ja


Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA
Nu erkänner du det!


Nej, erkänner du?
Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!
Erkänner vad exakt?


Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det?

Hahha! Ett drakägg för min möda! Låta er vinna efter att ha suttit hela nätterna med rim! Emma är redan sjuk på grund av rim! Låta all vår tid på det här bli bortkastat? För ett drakägg? Låter väldigt frestande!
Men nah, vi planerar inte mycket utan bara säger till oss själva hur mycket rim vi vill skaffa så får vi det antalet rim eller mer

Vi har åxå kämpat! Jag har stannat uppe tre timmar efter att jag mår dåligt av att vara uppe! Vi har en som drog sig tillbaka tidigt pga hälsa.
Jag har typ skakat och fryst på ett konstigt sätt av stress vid vissa tillfällen, som sagt så mår jag inte bra ac att stanna upp sent!

Jag vet att ni kämpat! Men förvänta er inte några rim från oss ormar.
SLUTA VARA VAKEN DU OCKSÅ M dU MÅR DÅLIGT AV DET! DU ÄR INGEN VAMPYR SOM MIG!

MEN DÅ VINNER VI JU INTE!!!
JAG HAR TYP SKAFFAT TRE SJUNDEDELAR AV POÄNGEN SJÄLV OCH HAR TAGGAT IGÅNG ALLA ANDRA!!! FOLK SÄGER ATT JAG GKORT TILLRÄCKLIGT MEN DET ÄR INTE TILLRÄCKLIGT FÖRENS JAG VUNNIT!!!

NIKE ÄR IGÅNG IGEN!
JAG HAR TYP SKAFFAT HÄLFTEN AV ALLA POÄNG I SLYTHERIN! JAG FORTSÄTTER OCH FORTSÄTTER! VI BÅDA HAR GJORT TILLRÄCKLIGT! VI VILL VINNA! MEN EN AV OSS VINNER! DET ÄR SLYTHERIN! JAG GÖR ALLT I MIN MAKT FÖR ATT VINNA! ALLT! NI KOMMER ATT FÖRLORA! VARE SIG JAG KÖR SJÄLV ELLER INTE! VI KOMMER VINNA!

Jag hade en bra plan, men pga oklarhet kring reglernaoch sena svar har jag förlorat 14 timmar!
BRA FÖR OSS! MYCKET BRA!

30 dec, 2018 19:53

1 2 3 ... 26238 26239 26240 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.