@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
30 dec, 2018 18:36 |
|
Borttagen
|
Planerar ni en till stor bomb?
30 dec, 2018 18:39 |
|
Nymphie
Elev |
30 dec, 2018 18:40 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2018 18:40 |
|
Nymphie
Elev |
30 dec, 2018 18:41 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2018 18:42 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Nu erkänner du det! Skrivet av Borttagen: Tar det som ett ja Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA Nej, erkänner du?
30 dec, 2018 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Nu erkänner du det! Skrivet av Borttagen: Tar det som ett ja Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA Nej, erkänner du? Erkänner vad exakt? 30 dec, 2018 18:48 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Nu erkänner du det! Skrivet av Borttagen: Tar det som ett ja Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA Nej, erkänner du? Erkänner vad exakt? Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det?
30 dec, 2018 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Erkänner att jag är en elefant? No comments! Erkänner att jag är cool? För jag är cool. Erkänner att jag kan bli en skugga och äta dig utan några spår av bevis? Kanske. Erkänner jag är en vampyr? Jepp! Det är jag!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Nu erkänner du det! Skrivet av Borttagen: Tar det som ett ja Hade du tagit ett ja som ett nej? För isåfall är svaret JA Nej, erkänner du? Erkänner vad exakt? Era planer! Hade gärna sagt att du får ett drakrygg eller liknande om du avslöjar era planer och/eller skriver 500 rim till oss dock vet jag inte vad themarauder mitchan Salem Emmi säger om det? Hahha! Ett drakägg för min möda! Låta er vinna efter att ha suttit hela nätterna med rim! Emma är redan sjuk på grund av rim! Låta all vår tid på det här bli bortkastat? För ett drakägg? Låter väldigt frestande! Men nah, vi planerar inte mycket utan bara säger till oss själva hur mycket rim vi vill skaffa så får vi det antalet rim eller mer 30 dec, 2018 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen