@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Reverus: Jag vet att det inte är en taggning och jag vet att det är omöjligt Skrivet av Nymphie: fast ändå inte =) Det är det närmsta man kan komma. Fast tyvärr så är det inte att tagga. Skrivet av Reverus: GinnyHermionePotter det där kallar jag att länka till min profil, men du har inte taggat mig eftersom att jag inte fick ett meddelande !! SOM JAG SADE "OMÖJLIGT" Jag tycker ändå att GinnyHermionePotters försök var rätt så bra, får ju nästan samma effekt som när man taggar Jag gjorde bara det för att det var kul och för att se om någon listade ut vad jag gjort! 30 dec, 2018 11:59 |
|
Reverus
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: jag kan alla knep XD varit här sedan 2012 i olika omgångar. men ni båda tick en tumme upp för försöket =)Skrivet av Reverus: Jag vet att det inte är en taggning och jag vet att det är omöjligt Skrivet av Nymphie: fast ändå inte =) Det är det närmsta man kan komma. Fast tyvärr så är det inte att tagga. Skrivet av Reverus: GinnyHermionePotter det där kallar jag att länka till min profil, men du har inte taggat mig eftersom att jag inte fick ett meddelande !! SOM JAG SADE "OMÖJLIGT" Jag tycker ändå att GinnyHermionePotters försök var rätt så bra, får ju nästan samma effekt som när man taggar Jag gjorde bara det för att det var kul och för att se om någon listade ut vad jag gjort! ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 30 dec, 2018 12:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Jag SA ju att slytherin skulle komma över 10k ALltså shieet! Hur orkar folk? XD Hoppas fasen att elevemstävlingen slutar på tisdag xD Annars lär det ju bli minst 100k var från minst två elevhem! xD xD 30 dec, 2018 12:17 |
|
Fridulf
Elev |
30 dec, 2018 12:18 |
|
MerlinsBeard
Elev |
30 dec, 2018 12:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Reverus: FÖRSÖK ATT TAGGA MITT NAMN!!! Lyckas ni med det så kanske themarauder (kanske) kan dela ut 5 elevhemspoäng?! XD Iallafall, ni kommer inte att lyckas! =) Hälsningar, Minerva.Snape OMÖJLIGT Skrivet av Reverus: Tagga/citera dig 30 dec, 2018 12:40 |
|
Reverus
Elev |
vindict
"OMÖJLIGT" ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 30 dec, 2018 12:41 |
|
Borttagen
|
Still! Vill man att du ska se ett inlägg kan man tagga/citera dig 30 dec, 2018 12:42 |
|
Reverus
Elev |
Skrivet av Borttagen: inte så, jag menar ex, hur ska ni kunna tagga mig i ett inlägg så att jag cer det. de kanske inte finns ett inlägg de kan citera mig XDStill! Vill man att du ska se ett inlägg kan man tagga/citera dig man jag fattar vad du menar. annars får man kopiera länken på inläggets sida och skicka länken till mig =) ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 30 dec, 2018 12:44 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Reverus: Tack Minerva.Snape!Skrivet av GinnyHermionePotter: jag kan alla knep XD varit här sedan 2012 i olika omgångar. men ni båda tick en tumme upp för försöket =) Skrivet av Reverus: Jag vet att det inte är en taggning och jag vet att det är omöjligt Skrivet av Nymphie: fast ändå inte =) Det är det närmsta man kan komma. Fast tyvärr så är det inte att tagga. Skrivet av Reverus: GinnyHermionePotter det där kallar jag att länka till min profil, men du har inte taggat mig eftersom att jag inte fick ett meddelande !! SOM JAG SADE "OMÖJLIGT" Jag tycker ändå att GinnyHermionePotters försök var rätt så bra, får ju nästan samma effekt som när man taggar Jag gjorde bara det för att det var kul och för att se om någon listade ut vad jag gjort! Jag kan också många knep! 30 dec, 2018 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen