@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Rhaella: HAHAHA, ÄLSKAR att det här får trolljakten att framställas som lugn Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: känner väldigt lika just nu.. xD Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Legendariskt. Men snälla gör inte det här nästa år igen. Please. Jag vet knappt ens om jag lever längre är bara glad jaag inte är med och rimmar. Jag tror jag svimmar. Är mer för tävlingar som på trolljakten, lugnare. Hade kört mer på julsånger och klassrummet. Asså det här var jättekul men inte bra för min hälsa. men ja alltså... det här var ju inte vad vi planerade med rimtråden x) om vi har liknande nästa år så kommer vi ha typ.... regler om max 10 rim TOTALT per person eller nåt hahahah Ehm, mer som att alla blivit galna och halva döda. Trolljakten var lugn, mysig, nu är det liksom krigsstämning
30 dec, 2018 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Rhaella: HAHAHA, ÄLSKAR att det här får trolljakten att framställas som lugn Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: känner väldigt lika just nu.. xD Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Legendariskt. Men snälla gör inte det här nästa år igen. Please. Jag vet knappt ens om jag lever längre är bara glad jaag inte är med och rimmar. Jag tror jag svimmar. Är mer för tävlingar som på trolljakten, lugnare. Hade kört mer på julsånger och klassrummet. Asså det här var jättekul men inte bra för min hälsa. men ja alltså... det här var ju inte vad vi planerade med rimtråden x) om vi har liknande nästa år så kommer vi ha typ.... regler om max 10 rim TOTALT per person eller nåt hahahah Thank god! 10 rim per person låter bra! Vi har redan slagit rekord! Nu vill jag ta det lugnt och vänta på kaninerna! Det är åtminstone lugnare och man får inte ont i fingrarna! 30 dec, 2018 00:21 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vindict, Rhaella, Tonks/Luna och alla andra rimmare! Kommer ni ihåg förbannelsen de i Apollons stuga besvärjde fram så att de i Ares stuga rimmade i vad än de sa i två veckor! Jag önskar att jag också kunde besvärja fram rimmförbannelser över folk! Då kunde jag hjälpa de jag ville i rimmkriget och de andra skulle förlora direkt! Eller så är det jag som oavsiktligt kastat lite glitter av förbannelsen på folk. Eller så är det ett annat Apollonbarn! Kan inte du testa att göra det på Hufflisarna? Förresten så kanske det är det som har hänt med Slytherinarna då de bara spottar ur sig rim i rimtråden hela tiden
30 dec, 2018 09:20 |
|
Viloss
Elev |
Är det bara jag som har haft problem med forum signaturen??
Igår skulle jag byta till en ny signatur och då funkade det inte utan då hade jag samma som förut. Jag skulle bara byta ut ena gifen. Men sen så suddade jag allt i den där lilla rutan och då funkade det. Men nu vill jag lägga till en sak på min forum signatur med det funkar inte! Har typ problem varje gång jag ska byta forums signatur!!!!!!! 30 dec, 2018 10:45 |
|
Reverus
Elev |
FÖRSÖK ATT TAGGA MITT NAMN!!!
Lyckas ni med det så kanske themarauder (kanske) kan dela ut 5 elevhemspoäng?! XD Iallafall, ni kommer inte att lyckas! =) Hälsningar, Minerva.Snape OMÖJLIGT ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 30 dec, 2018 11:22
Detta inlägg ändrades senast 2018-12-30 kl. 11:26
|
|
Nymphie
Elev |
30 dec, 2018 11:24 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Reverus: FÖRSÖK ATT TAGGA MITT NAMN!!! Lyckas ni med det så kanske themarauder (kanske) kan dela ut 5 elevhemspoäng?! XD Iallafall, ni kommer inte att lyckas! =) Hälsningar, Minerva.Snape OMÖJLIGT Eller... [/user][user] 30 dec, 2018 11:41 |
|
Reverus
Elev |
GinnyHermionePotter det där kallar jag att länka till min profil, men du har inte taggat mig eftersom att jag inte fick ett meddelande !!
SOM JAG SADE "OMÖJLIGT" ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 30 dec, 2018 11:43 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Reverus: GinnyHermionePotter det där kallar jag att länka till min profil, men du har inte taggat mig eftersom att jag inte fick ett meddelande !! SOM JAG SADE "OMÖJLIGT" Jag tycker ändå att GinnyHermionePotters försök var rätt så bra, får ju nästan samma effekt som när man taggar
30 dec, 2018 11:52 |
|
Reverus
Elev |
Skrivet av Nymphie: fast ändå inte =) Det är det närmsta man kan komma. Fast tyvärr så är det inte att tagga. Skrivet av Reverus: GinnyHermionePotter det där kallar jag att länka till min profil, men du har inte taggat mig eftersom att jag inte fick ett meddelande !! SOM JAG SADE "OMÖJLIGT" Jag tycker ändå att GinnyHermionePotters försök var rätt så bra, får ju nästan samma effekt som när man taggar ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 30 dec, 2018 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen