@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Emmi Ja man måst ju dela sina kunskaper xD
29 dec, 2018 23:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Aja, sov lilla Tenis!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Asså, 10 000 poäng Jag skryter som in i satans boning om min mängd rim, men jag måste för att överleva! Vad? Er och emmas plan? Jag tänker att hufflisar dka få minst 10000, spelar roll vad ni får, vi ska ha det ändå... Shit såg nu! Aja, jag fixar så vi får det imorrn, nu ska jag sova... Merlin's Beard du förutspådde rätt med 10 000 poängen.... 30 dec, 2018 00:01 |
|
MerlinsBeard
Elev |
30 dec, 2018 00:06 |
|
Emmi
Prefekt |
470 poäng
10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng..
30 dec, 2018 00:07 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Legendariskt. Men snälla gör inte det här nästa år igen. Please. Jag vet knappt ens om jag lever längre
30 dec, 2018 00:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Rhaella: känner väldigt lika just nu.. xD Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Legendariskt. Men snälla gör inte det här nästa år igen. Please. Jag vet knappt ens om jag lever längre är bara glad jaag inte är med och rimmar. Jag tror jag svimmar.
30 dec, 2018 00:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Legendariskt. Men snälla gör inte det här nästa år igen. Please. Jag vet knappt ens om jag lever längre Asså, det har gått 9 dagar sedan allt blev seriöst xD OCH EMMA SOV INNAN JAG KASTAR OCTAVIANUS PÅ DIG! Merlin's Beard Tack! Men inga poäng och rim på väldigt länge! Sedan så verkade du lite osker med din profil men den blir skitsnygg (menar inte att skit gjorde den snygg) 30 dec, 2018 00:11 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: känner väldigt lika just nu.. xD Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Legendariskt. Men snälla gör inte det här nästa år igen. Please. Jag vet knappt ens om jag lever längre är bara glad jaag inte är med och rimmar. Jag tror jag svimmar. Är mer för tävlingar som på trolljakten, lugnare. Hade kört mer på julsånger och klassrummet. Asså det här var jättekul men inte bra för min hälsa.
30 dec, 2018 00:12 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Tack! Men inga poäng och rim på väldigt länge! Sedan så verkade du lite osker med din profil men den blir skitsnygg (menar inte att skit gjorde den snygg) Ja jag hade ju ingen aning hur den skulle se ut x) Kanske hade sett ut som skit
30 dec, 2018 00:18 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Rhaella: HAHAHA, ÄLSKAR att det här får trolljakten att framställas som lugn Skrivet av Emmi: Skrivet av Rhaella: känner väldigt lika just nu.. xD Skrivet av Emmi: 470 poäng 10297 poäng 596 poäng 8716 poäng ska man skratta eller gråta? Poängställningen kan väl aldrig varit såå ojämn och med så höga poäng.. Legendariskt. Men snälla gör inte det här nästa år igen. Please. Jag vet knappt ens om jag lever längre är bara glad jaag inte är med och rimmar. Jag tror jag svimmar. Är mer för tävlingar som på trolljakten, lugnare. Hade kört mer på julsånger och klassrummet. Asså det här var jättekul men inte bra för min hälsa. men ja alltså... det här var ju inte vad vi planerade med rimtråden x) om vi har liknande nästa år så kommer vi ha typ.... regler om max 10 rim TOTALT per person eller nåt hahahah ![]()
30 dec, 2018 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen