@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Tack! Det är min vinter profilSkrivet av Borttagen: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis! Slytherin borde få typ 200 poäng för att ni har så fina profiler! Taack! Min armè ska bli stor! Haha, Rhaella och merlin's beard borde typ vinna julprofil tävlingen xD Din nya är ju jättesnygg! 29 dec, 2018 22:16 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Tack! Det är min vinter profil Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis! Slytherin borde få typ 200 poäng för att ni har så fina profiler! Taack! Min armè ska bli stor! Haha, Rhaella och merlin's beard borde typ vinna julprofil tävlingen xD Din nya är ju jättesnygg! Tävlar du med den eller din julprofil?
29 dec, 2018 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Med den här istället. Tycker om den mer än min julprofilSkrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Tack! Det är min vinter profil Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis! Slytherin borde få typ 200 poäng för att ni har så fina profiler! Taack! Min armè ska bli stor! Haha, Rhaella och merlin's beard borde typ vinna julprofil tävlingen xD Din nya är ju jättesnygg! Tävlar du med den eller din julprofil? 29 dec, 2018 22:30 |
|
Rhaella
Elev |
Jag vill bara säg att jag och Al och väldigt normala. Vi lägger bara vår fritid på mer roligare grejer, så som rim...
![]()
29 dec, 2018 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Asså, rim är inte roligt! Vi är rimmens tjänare som är tvungna mot vår vilja att dela ut rim... SÄG INTE ATT JAG SA DET!Jag vill bara säg att jag och Al och väldigt normala. Vi lägger bara vår fritid på mer roligare grejer, så som rim... 29 dec, 2018 22:39 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Asså, rim är inte roligt! Vi är rimmens tjänare som är tvungna mot vår vilja att dela ut rim... SÄG INTE ATT JAG SA DET! Jag vill bara säg att jag och Al och väldigt normala. Vi lägger bara vår fritid på mer roligare grejer, så som rim... Aaa, det är sant
29 dec, 2018 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Sedan är vi beroende av att vinna lolSkrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Asså, rim är inte roligt! Vi är rimmens tjänare som är tvungna mot vår vilja att dela ut rim... SÄG INTE ATT JAG SA DET! Jag vill bara säg att jag och Al och väldigt normala. Vi lägger bara vår fritid på mer roligare grejer, så som rim... Aaa, det är sant 29 dec, 2018 22:42 |
|
Rhaella
Elev |
Vindict true. Det suger för oss
Min familj hade precis ett bråk om min mammas och min brorsas pepsi max beroende
29 dec, 2018 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Har pepsi här i farfars hus... ska dricka det imorgonVindict true. Det suger för oss Min familj hade precis ett bråk om min mammas och min brorsas pepsi max beroende 29 dec, 2018 22:45 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Vindict, Rhaella, Tonks/Luna och alla andra rimmare!
Kommer ni ihåg förbannelsen de i Apollons stuga besvärjde fram så att de i Ares stuga rimmade i vad än de sa i två veckor! Jag önskar att jag också kunde besvärja fram rimmförbannelser över folk! Då kunde jag hjälpa de jag ville i rimmkriget och de andra skulle förlora direkt! Eller så är det jag som oavsiktligt kastat lite glitter av förbannelsen på folk. Eller så är det ett annat Apollonbarn! ![]() 29 dec, 2018 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen