@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Älskar att spela fotboll♥ Sååå kul! Nånting säger mig att det gick/går bra för er? Har ni mött oss än? Om ja, vann vi? Vi spelade nyss klart den och vann med 1-0. Vi har spelat två och vunnit båda så jag hoppas att vi går vidare♥ Hoppas också det för eran skull♥ men synd att vi förlorade:/ Vi gick vidare som gruppetta men förlorade semifinalen... Men jag är nöjd ändå♥ Synd... men bra jobbat!
29 dec, 2018 18:49 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Älskar att spela fotboll♥ Sååå kul! Nånting säger mig att det gick/går bra för er? Har ni mött oss än? Om ja, vann vi? Vi spelade nyss klart den och vann med 1-0. Vi har spelat två och vunnit båda så jag hoppas att vi går vidare♥ Hoppas också det för eran skull♥ men synd att vi förlorade:/ Vi gick vidare som gruppetta men förlorade semifinalen... Men jag är nöjd ändå♥ Synd... men bra jobbat! Tack!♥♥ ![]()
29 dec, 2018 19:16 |
|
Borttagen
|
Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn
29 dec, 2018 20:21 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis!
29 dec, 2018 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: instämmer... fast jag gillar era bådas profiler XDSkrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis! 29 dec, 2018 20:42 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis! Slytherin borde få typ 200 poäng för att ni har så fina profiler!
29 dec, 2018 20:54 |
|
Rhaella
Elev |
29 dec, 2018 21:04 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hedwig96: sidu, vitsi äntligen! Trodd hoppe va ute för denhä sidan xDD GRATTIS! Gryffindor, 10 poäng!Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: 10 poäng till den som vet vad vois betyder Skrivet av Emmi: Vois låter ju som voice xDSkrivet av Borttagen: vois Skrivet av Emmi: "Jär trour dem vi siter å sömar, heilt utan viljo å drömar.. SNÄLLA NÅGON - säg åt mej att gå och sova. Har insett att jag borde prata finlandssvenska med er resten av året. Bara för jag kan. JA! PRATA MED OSS PÅ FINLANDSSVENSKA! det skulle ju va österbottiska thou.. Thou ser jag som tho! Annars förstod jag SKU NOG KUNNA!!!!
29 dec, 2018 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fridulf: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis! Slytherin borde få typ 200 poäng för att ni har så fina profiler! Taack! Min armè ska bli stor! Haha, Rhaella och merlin's beard borde typ vinna julprofil tävlingen xD 29 dec, 2018 21:10 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Woohio! Min profil på mobilen ser nästan exakt ut som min profil på datorn Din profil är ju typ den bästa jag någonsin sett på mugglis! Slytherin borde få typ 200 poäng för att ni har så fina profiler! Taack! Min armè ska bli stor! Haha, Rhaella och merlin's beard borde typ vinna julprofil tävlingen xD Din nya är ju jättesnygg!
29 dec, 2018 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen