@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Hufflepuffxoxo: Vaknade 13. När jag skrev det där hade jag inte ens somnat Skrivet av Rhaella: Gick upp vid 10 idag och det är tidigt för att vara jag haha. Är konstigt nog inte så trött lol Klockan är 6 och jag är inte ett dugg trött. Asså borde försöka sova.
29 dec, 2018 13:31 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Rhaella: Shiiit, 13 är typ jag varje dag x)Skrivet av Hufflepuffxoxo: Vaknade 13. När jag skrev det där hade jag inte ens somnat Skrivet av Rhaella: Gick upp vid 10 idag och det är tidigt för att vara jag haha. Är konstigt nog inte så trött lol Klockan är 6 och jag är inte ett dugg trött. Asså borde försöka sova. Men asså jobbigt att inte kunna sova cx <3 29 dec, 2018 13:38 |
|
Idiz
Elev |
29 dec, 2018 14:56 |
|
Frivolt
Elev |
29 dec, 2018 15:07 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Älskar att spela fotboll♥ Sååå kul! Nånting säger mig att det gick/går bra för er? Har ni mött oss än? Om ja, vann vi?
29 dec, 2018 15:47 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Älskar att spela fotboll♥ Sååå kul! Nånting säger mig att det gick/går bra för er? Har ni mött oss än? Om ja, vann vi? Vi spelade nyss klart den och vann med 1-0. Vi har spelat två och vunnit båda så jag hoppas att vi går vidare♥ ![]()
29 dec, 2018 16:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Detta inlägg gav 10 poäng till Gryffindor!
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: 10 poäng till den som vet vad vois betyder Skrivet av Emmi: Vois låter ju som voice xDSkrivet av Borttagen: vois Skrivet av Emmi: "Jär trour dem vi siter å sömar, heilt utan viljo å drömar.. SNÄLLA NÅGON - säg åt mej att gå och sova. Har insett att jag borde prata finlandssvenska med er resten av året. Bara för jag kan. JA! PRATA MED OSS PÅ FINLANDSSVENSKA! det skulle ju va österbottiska thou.. Thou ser jag som tho! Annars förstod jag SKU NOG KUNNA!!!! 29 dec, 2018 16:26 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Älskar att spela fotboll♥ Sååå kul! Nånting säger mig att det gick/går bra för er? Har ni mött oss än? Om ja, vann vi? Vi spelade nyss klart den och vann med 1-0. Vi har spelat två och vunnit båda så jag hoppas att vi går vidare♥ Hoppas också det för eran skull♥ men synd att vi förlorade:/
29 dec, 2018 17:40 |
|
Lazarus
Prefekt |
Försöker hitta ork för att packa klart, städa, och gå och sova, men det går bara inte. Dessutom har jag mått illa halva dagen. Ugh.
29 dec, 2018 18:26 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Älskar att spela fotboll♥ Sååå kul! Nånting säger mig att det gick/går bra för er? Har ni mött oss än? Om ja, vann vi? Vi spelade nyss klart den och vann med 1-0. Vi har spelat två och vunnit båda så jag hoppas att vi går vidare♥ Hoppas också det för eran skull♥ men synd att vi förlorade:/ Vi gick vidare som gruppetta men förlorade semifinalen... Men jag är nöjd ändå♥ ![]()
29 dec, 2018 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen