@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rhaella
Elev |
29 dec, 2018 06:06 |
|
solskensfladder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av solskensfladder: Det positiva var väl att du fick över 300g? Skrivet av Borttagen: Räknar med att solskensfladder kommer få en massa auto-meddelande...x) Yep det var en hel del x) Jaa absolut! ![]()
29 dec, 2018 08:34 |
|
Lazarus
Prefekt |
29 dec, 2018 10:07 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Scorperion: Dröm inte mardrömmar om månen bara! Den är läskig! Nighty night! Hoppas jag drömmer om Zelda inatt Äh. Den är cool
29 dec, 2018 10:27 |
|
Borttagen
|
Tittar jag på fönstret ser jag en del av Atlanten
29 dec, 2018 11:43 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
29 dec, 2018 12:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag är i Norge. Är i en liten stad som ligger jättenära Atlanten.Skrivet av Borttagen: Var är du någonstans? Tittar jag på fönstret ser jag en del av Atlanten 29 dec, 2018 12:26 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Alright, ska lyssna ^ ^Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Ok xd men asså kommer ju inte fatta vad de sjunger haha Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Tror inte det är min typ av genre, but who knows ♥ Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Oof xdSkrivet av Hufflepuffxoxo: Wait vad är det? *förvirrad* haha Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up. Ok, får göra det xd De är dock inte lika populära i Sverige som i resten av världen lol. Jag har bara varit ett fan i typ ett år eller något och de har typ funnits i 5-6 år redan. xDD Du borde kolla upp KPOP, det är mycket bättre än vad man tror haha. ♥ Eyy det trodde inte jag heller! Trodde aldrig jag skulle bli intresserad av KPOP men det är inte alls vad jag trodde att det skulle vara! Kolla upp typ EXO, Blackpink, Big Bang. Big Bang är fan bäst! Man får bara kolla upp översättningen! Här har du några grymma låtar du måste kolla upp. xD Spoiler: Tryck här för att visa! <3 29 dec, 2018 13:09 |
|
Scorperion
Elev |
Det har gått mer än tio år och jag är fortfarande besviken över Ryan och Kelsis framtvingade relation. Båda var ju clearly gay!
29 dec, 2018 13:15 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Rhaella: Gick upp vid 10 idag och det är tidigt för att vara jag haha. Är konstigt nog inte så trött lolKlockan är 6 och jag är inte ett dugg trött. Asså borde försöka sova. <3 29 dec, 2018 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen