@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Nymphie: Självklart! Skynda dig innan den blir uppäten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Vad bra det blev! Får man smaka? Skrivet av Jessica Lawiise: Tack! Det är inte så svårt som man tror! Om jag ska vara ärlig har jag köpt marsipanlocket färdigt och gjort vanlijkrämen av en mix!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Men hjälp vad fin!! Fattar verkligen inte hur man kan vara så bra på att baka. Kan själv bara göra chokladbollar... XD Dina morföräldrar kommer bli jätteglada! Mormor och morfar blev väldigt glada för tårtan! Då räknar jag med att det kommer en bit på posten i nästa vecka! Och även om du har köpt marsipanlocket färdigt m.m så har du ju ändå gjort det mesta själv, hade aldrig klarat att fixa en så fin ros tillexempel. Och även om jag inte har kunnat smaka (än) så kan jag nästan lova att den är lika god inuti som den ser ut!
28 dec, 2018 20:30 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har en tid hos frisören i februari. Jag vill göra något nytt med mitt hår men jag vet verkligen inte vad!! Jag vet liksom inte vad jag vill... eller ens passa i. Och ska man färga, göra slingor och ens vilken färg?? Försöker kolla runt efter insperation men det gör ju verkligen inte saken bättre. Hittar bara fler och fler idéer ist. Funderar på eventuellt askblond men det finns ju även olika nyanser av det. xD Hur väljer ens folk hur de vill göra med sitt hår haha. Vill gärna att det ska bli bra då det är första gången jag gör något sånt här även fast jag har velat göra det länge nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 dec, 2018 20:35 |
|
tippest
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har en tid hos frisören i februari. Jag vill göra något nytt med mitt hår men jag vet verkligen inte vad!! Jag vet liksom inte vad jag vill... eller ens passa i. Och ska man färga, göra slingor och ens vilken färg?? Försöker kolla runt efter insperation men det gör ju verkligen inte saken bättre. Hittar bara fler och fler idéer ist. Funderar på eventuellt askblond men det finns ju även olika nyanser av det. xD Hur väljer ens folk hur de vill göra med sitt hår haha. Vill gärna att det ska bli bra då det är första gången jag gör något sånt här även fast jag har velat göra det länge nu. jag brukar göra täta slingor för utväxten blir inte lika påtaglig då haha :-) men färg är ju definitivt svårare att välja.. bleh 28 dec, 2018 20:41 |
|
thecellabration
Elev |
jag: jag önskar jag kände folk jag kunde rita med
också jag: gick bild & formgivning på gymnasiet och går just nu på konstlinje på en folkhögskola och har alltså träffat massa folk som jag kan rita med 28 dec, 2018 22:22 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Lunan95: Aw, bra jobbat to Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Lunan95: Nuuuu:/ rip!NEEEEEEEEJ! Min stackars Drax är död! *bölar* Hur kunde jag glömma honom på julen? Jag som redan förlorat Newt vid Februari. Hur gammal blev han 72 dagar och en timme gammal. ;_; Jag känner mig så hemsk, det var så stressigt i skolan under den tiden med mitt berg av uppgifter. Kan döpa min drake efter honom :3 <3 28 dec, 2018 22:32 |
|
Beben
Elev |
28 dec, 2018 23:40 |
|
Scorperion
Elev |
29 dec, 2018 00:14 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Scorperion: Dröm inte mardrömmar om månen bara! Den är läskig!Nighty night! Hoppas jag drömmer om Zelda inatt 29 dec, 2018 00:25 |
|
Nourisen
Elev |
29 dec, 2018 02:04 |
|
mitchan
Lärare |
alltså jag tror att jag just råkade bli lite protective..... över mina percieved "rättigheter" till... en väldigt känd skådespelare? hahahaha...
pratade med några främlingar om hur mycket vi gillar george watsky men also matthew gray gubler. ena frågade "om ni skulle gifta er med antingen watsky eller gubler, vem skulle ni välja?" andra svarade typ "gubler, i think we would vibe" och min spontana känsla var typ ...ursäkta du skulle inte alls vibea med matthew gray gubler, JAG skulle vibea med matthew gray gubler.. i bet du inte ens har en samling av oddities och medical curiosities och djur- och människoskallar och inredning från 1800talet!! I DO!! matthew hade uppskattat min samling!!!!! om vi flyttade ihop och förde samman våra samlingar hade vi lätt kunnat starta ett coolt curiosity-museum!!!! hahahahaha ....... vet inte ens var min plötsliga protectiveness kom ifrån ![]()
29 dec, 2018 05:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen