@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Det är väl inte bara jag som sitter och kollar serier när jag äter, och kommenterar högt vad de gör? Särskilt kriminalserier när man listar ut vem mördaren är innan alla andra gör det. Mycket roligare än att sitta tyst och höra sig själv tugga... x)
28 dec, 2018 19:00 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av mitchan: åhnej...... insåg just att skuggningen på weasleytröjorna på mugglis gör att det KIND OF ser ut som om alla tröjor har svettfläckar i armhålorna, och nu kommer jag aldrig någonsin kunna unsee it Why would you tell me that?!
28 dec, 2018 19:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Det är väl inte bara jag som sitter och kollar serier när jag äter, och kommenterar högt vad de gör? Särskilt kriminalserier när man listar ut vem mördaren är innan alla andra gör det. Mycket roligare än att sitta tyst och höra sig själv tugga... x) Typ så jag alltså!! Så jag xD 28 dec, 2018 19:41 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: Det är väl inte bara jag som sitter och kollar serier när jag äter, och kommenterar högt vad de gör? Särskilt kriminalserier när man listar ut vem mördaren är innan alla andra gör det. Mycket roligare än att sitta tyst och höra sig själv tugga... x) Typ så jag alltså!! Så jag xD Visst är det? x) tycker det går bäst när man kollar typ "Vem vet mest?" eller såna program också.
28 dec, 2018 19:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: Det är väl inte bara jag som sitter och kollar serier när jag äter, och kommenterar högt vad de gör? Särskilt kriminalserier när man listar ut vem mördaren är innan alla andra gör det. Mycket roligare än att sitta tyst och höra sig själv tugga... x) Typ så jag alltså!! Så jag xD Visst är det? x) tycker det går bäst när man kollar typ "Vem vet mest?" eller såna program också. Eller huur!!! xD Alltså, always!!! Brukar ibland säga att jag pratar med katten men hon lyssnar ju inte alltid så det är bara o inse att jag pratar för mig själv ;P hahaha xD Men ja, det är kul! Och typ kommentera filmer osv! xD 28 dec, 2018 19:47 |
|
Lazarus
Prefekt |
Frivolt
Jag pratar med katten hela tiden, men som din katt, så lyssnar inte hon... Men det stoppar inte mig. Jag undrar lite vad mina grannar tror när de ser mig prata i köket, när de inte ser henne vid mina ben. Och ja, be prepared att det är så vi kommer titta på filmer hos dig
28 dec, 2018 19:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Frivolt Jag pratar med katten hela tiden, men som din katt, så lyssnar inte hon... Men det stoppar inte mig. Jag undrar lite vad mina grannar tror när de ser mig prata i köket, när de inte ser henne vid mina ben. Och ja, be prepared att det är så vi kommer titta på filmer hos dig Hahha Eller hur xD folk ba: wtf, varför snackar hon och ingen svarar? xD HAHA 28 dec, 2018 19:51 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har sett klart Elementary nu. Ugh. Hoppas jag inte behöver vänta för länge på nästa säsong
![]() Frivolt Keep in mind att jag är sån person som kan irriterande många fun facts om allt möjligt x) så bli inte irriterad när vi kollar film och jag plötsligt börjar prata om nåt onödigt
28 dec, 2018 19:57 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av mitchan: åhnej...... insåg just att skuggningen på weasleytröjorna på mugglis gör att det KIND OF ser ut som om alla tröjor har svettfläckar i armhålorna, och nu kommer jag aldrig någonsin kunna unsee it Nödvändigt! Nu kommer jag ju aldrig kunna glömma det... ![]()
28 dec, 2018 19:57 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Idiz: Skrivet av mitchan: åhnej...... insåg just att skuggningen på weasleytröjorna på mugglis gör att det KIND OF ser ut som om alla tröjor har svettfläckar i armhålorna, och nu kommer jag aldrig någonsin kunna unsee it Nödvändigt! Nu kommer jag ju aldrig kunna glömma det... Skrivet av Salem: hahahahaha ♥ ♥ ♥ glad att kunna dela med mig så jag inte är den enda iallafall.... Skrivet av mitchan: åhnej...... insåg just att skuggningen på weasleytröjorna på mugglis gör att det KIND OF ser ut som om alla tröjor har svettfläckar i armhålorna, och nu kommer jag aldrig någonsin kunna unsee it Why would you tell me that?! ![]()
28 dec, 2018 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen