@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Tar studenten 14 Juni 2019 men jag har redan fått hem min studenthatt och snart min studentklänning. Börjar kännas verkligt nu när året snart blir 2019 och när jag börjar är jag borta 6 veckor från skolan på APL + lov sen går det snabbt o.O
![]()
28 dec, 2018 16:41 |
|
Lazarus
Prefekt |
På söndag kväll får jag äntligen träffa Frivolt igen, och vara borta härifrån några dagar, vilket blir skönt. Det tråkiga är att jag redan tänker på att jag kommer behöva komma tillbaka hem sen också, ugh.
Men ska försöka tänka positivt. ![]()
28 dec, 2018 16:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: På söndag kväll får jag äntligen träffa Frivolt igen, och vara borta härifrån några dagar, vilket blir skönt. Det tråkiga är att jag redan tänker på att jag kommer behöva komma tillbaka hem sen också, ugh. Men ska försöka tänka positivt. ![]() JAAA ♥ Längtar så himla mycket ♥ Vi ska ha det så bra och så kul ♥ ♥ Glöm inte datorn bara, vi behöver lägga pussel! Längtar också efter mina nudlar 28 dec, 2018 17:21 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Men hjälp vad fin!! Fattar verkligen inte hur man kan vara så bra på att baka. Kan själv bara göra chokladbollar... XD Dina morföräldrar kommer bli jätteglada! ![]()
28 dec, 2018 18:00 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Vad bra det blev! Får man smaka?
28 dec, 2018 18:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Nymphie: Självklart! Skynda dig innan den blir uppäten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Vad bra det blev! Får man smaka? Skrivet av Jessica Lawiise: Tack! Det är inte så svårt som man tror! Om jag ska vara ärlig har jag köpt marsipanlocket färdigt och gjort vanlijkrämen av en mix!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Men hjälp vad fin!! Fattar verkligen inte hur man kan vara så bra på att baka. Kan själv bara göra chokladbollar... XD Dina morföräldrar kommer bli jätteglada! Mormor och morfar blev väldigt glada för tårtan! 28 dec, 2018 18:24 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Nymphie: Självklart! Skynda dig innan den blir uppäten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Vad bra det blev! Får man smaka? Skrivet av Jessica Lawiise: Tack! Det är inte så svårt som man tror! Om jag ska vara ärlig har jag köpt marsipanlocket färdigt och gjort vanlijkrämen av en mix!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! Men hjälp vad fin!! Fattar verkligen inte hur man kan vara så bra på att baka. Kan själv bara göra chokladbollar... XD Dina morföräldrar kommer bli jätteglada! Mormor och morfar blev väldigt glada för tårtan! Haha låter fortfarande svårt. XD Men vad kul att de blev glada. ![]()
28 dec, 2018 18:32 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: På söndag kväll får jag äntligen träffa Frivolt igen, och vara borta härifrån några dagar, vilket blir skönt. Det tråkiga är att jag redan tänker på att jag kommer behöva komma tillbaka hem sen också, ugh. Men ska försöka tänka positivt. ![]() JAAA ♥ Längtar så himla mycket ♥ Vi ska ha det så bra och så kul ♥ ♥ Glöm inte datorn bara, vi behöver lägga pussel! Längtar också efter mina nudlar Ja, du får dina nudlar på söndag! Nudlar, vin, och Pride är ju redan i väskan och väntar
28 dec, 2018 18:32 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag är trött när jag tror att någon från Norge snackar arabiska... Eller så snackar den personen arabiska... Dunno .-.
28 dec, 2018 18:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: På söndag kväll får jag äntligen träffa Frivolt igen, och vara borta härifrån några dagar, vilket blir skönt. Det tråkiga är att jag redan tänker på att jag kommer behöva komma tillbaka hem sen också, ugh. Men ska försöka tänka positivt. ![]() JAAA ♥ Längtar så himla mycket ♥ Vi ska ha det så bra och så kul ♥ ♥ Glöm inte datorn bara, vi behöver lägga pussel! Längtar också efter mina nudlar Ja, du får dina nudlar på söndag! Nudlar, vin, och Pride är ju redan i väskan och väntar Hell yeah WEHOOO 28 dec, 2018 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen