@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av thecellabration: jag beställde nya (dyra) färgpennor i tisdags och det skickades imorse och jag är typ lowkey nervös över att det inte kommer hinna fram till imorgon och då måste jag vänta nästan en hel vecka till pga helgdagar och shit ))))) update: fick dem nu!! i brevlådan dessutom!! 28 dec, 2018 12:25 |
|
Luna Chang
Elev |
Klockan är alltså 03:41 på natten här och jag är vaken. Det är eeeevigheter sen jag var vaken så här länge. Har gått och blivit gammal och vill helst sova före 23
Hej 28 dec, 2018 12:41 |
|
solskensfladder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Räknar med att solskensfladder kommer få en massa auto-meddelande...x) Yep det var en hel del x) ![]()
28 dec, 2018 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av solskensfladder: Det positiva var väl att du fick över 300g? Skrivet av Borttagen: Räknar med att solskensfladder kommer få en massa auto-meddelande...x) Yep det var en hel del x) 28 dec, 2018 12:48 |
|
Scorperion
Elev |
Näe. Idag tänker jag minsann skita i allt som måste göras och bara skämma bort mig själv. Inser att jag inte alls mår bra av att ta tag i saker bara för att jag måste. Har ju förbövelen jullov och måste ta vara på att bli bättre!
För er som inte vet har jag mått skit på sistone. Det har varit stress, ångest, att jag konstant är rädd och orolig för allt omkring mig pga trauma, samt depressionen som får mig att känna mig värdelös. Borde egentligen bara ta ett brejk med livet men känns inte som rätt tillfälle för det just nu
28 dec, 2018 12:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Näe. Idag tänker jag minsann skita i allt som måste göras och bara skämma bort mig själv. Inser att jag inte alls mår bra av att ta tag i saker bara för att jag måste. Har ju förbövelen jullov och måste ta vara på att bli bättre! För er som inte vet har jag mått skit på sistone. Det har varit stress, ångest, att jag konstant är rädd och orolig för allt omkring mig pga trauma, samt depressionen som får mig att känna mig värdelös. Borde egentligen bara ta ett brejk med livet men känns inte som rätt tillfälle för det just nu KÖR PÅ! Bara skäm bort dig själv, om det är att måla naglarna eller äta massa gott och kolla film eller om det är att sova eller om det är allting - DO IT! 28 dec, 2018 13:17 |
|
mitchan
Lärare |
åhnej...... insåg just att skuggningen på weasleytröjorna på mugglis gör att det KIND OF ser ut som om alla tröjor har svettfläckar i armhålorna, och nu kommer jag aldrig någonsin kunna unsee it
![]()
28 dec, 2018 14:05 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av mitchan: åhnej...... insåg just att skuggningen på weasleytröjorna på mugglis gör att det KIND OF ser ut som om alla tröjor har svettfläckar i armhålorna, och nu kommer jag aldrig någonsin kunna unsee it Har aldrig sätt det förut men nu lommar jag förmodligen inte heller kunna strunta i det...
28 dec, 2018 14:06 |
|
Solkatten
Elev |
Kul när man äntligen får sin nya laptop på posten men så har man knappt använt den i en vecka innan man inser att man måste skicka tillbaka den. Nu kommer det ta ännu längre tid innan jag får en fungerande dator också måste jag använda min jobbiga sega dator under tiden.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 dec, 2018 15:49 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Tack!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Min mormor och morfar firar guldbröllop idag! Och det är min uppgift att baka en tårta till dem. De vill ha en grön prinsesstårta med en ros på. Detta får bara inte gå fel! Ååh lycka till!! Såhär blev det! ![]() 28 dec, 2018 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen