Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26222 26223 26224 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 dec, 2018 23:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

27 dec, 2018 23:35

Rhaella
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

klantarsle. Folk gillar mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2Ff6%2F41%2F20f64156b195f511f674de36d920d3c1.gif

27 dec, 2018 23:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

klantarsle. Folk gillar mig.
Du hette på min snapchat innan jag tog bort den "Assbutt". Nej, de gillar att göra mig sur. Aja, de har ingen aning om hur sur du kan bli!

27 dec, 2018 23:37

Rhaella
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

klantarsle. Folk gillar mig.
Du hette på min snapchat innan jag tog bort den "Assbutt". Nej, de gillar att göra mig sur. Aja, de har ingen aning om hur sur du kan bli!

Det är sant, de har aldrig haft skypesamtal med mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2Ff6%2F41%2F20f64156b195f511f674de36d920d3c1.gif

27 dec, 2018 23:38

Umiety
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

klantarsle. Folk gillar mig.


bish jag har ingen säng, bara en dator, sluta klaga ally.

precis, folk gillar emma

27 dec, 2018 23:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Umiety:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

klantarsle. Folk gillar mig.


bish jag har ingen säng, bara en dator, sluta klaga ally.

precis, folk gillar emma

Sover man med en dator så har man rätt å klaga!

Skypa med henne och du får se hennes sanna sida!

27 dec, 2018 23:40

Umiety
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

klantarsle. Folk gillar mig.


bish jag har ingen säng, bara en dator, sluta klaga ally.

precis, folk gillar emma

Sover man med en dator så har man rätt å klaga!

Skypa med henne och du får se hennes sanna sida!


Jag sover med mina gitarrer, det är en ny nivå av sad

och asså jag har chattat med henne, det har räckt

27 dec, 2018 23:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Umiety:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Umiety:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velleity:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Emma (Rhaella) vill göra något. Men Emma vill inte börja och vill inte heller göra det. Så kan någon här välja mellan mig och henne?

Du ska göra det! haha
WHYYYYYY IDA? JAG ÄR DIN PARABATAI! VARFR INTE EMMA?

För att jag kände för att vara jobbig ahhaha
Jag kommer aldrig glömma det här -.- Inse det. A L D R I G

I know xD


Ally, jag känner både dig och Emma (dock jävligt vagt tbh, jag vill prata mer med båda), men jag måste ju onekligen favorisera Emma för att piss you off. Vad handlar ens grejen om?

Så du väljer Ally? Bra för hen har redan gjort det. Men jag kan tänka mig att uggla.
VARFÖR vill alla alltid göra mig sur? Emma är värre! Hon är roligare att bli sur på! Och AJ! Jag har ont i ryggen för jag råka sova på min dator...

klantarsle. Folk gillar mig.


bish jag har ingen säng, bara en dator, sluta klaga ally.

precis, folk gillar emma

Sover man med en dator så har man rätt å klaga!

Skypa med henne och du får se hennes sanna sida!


Jag sover med mina gitarrer, det är en ny nivå av sad

och asså jag har chattat med henne, det har räckt

Sovit i samma säng med människor? De tar upp hela sängen så gitarrer är bättre

Du sa ju att ni två inte chattat så mycket så du har inte sett hur hon verkligen är.

27 dec, 2018 23:45

Lunan95
Elev

Avatar


Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av Lunan95:
NEEEEEEEEJ! Min stackars Drax är död! *bölar* Hur kunde jag glömma honom på julen?

Jag som redan förlorat Newt vid Februari.
Nuuuu:/ rip!
Hur gammal blev han


72 dagar och en timme gammal. ;_; Jag känner mig så hemsk, det var så stressigt i skolan under den tiden med mitt berg av uppgifter.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2Fl2SpKdrBxH8jp9mhy%2Fgiphy.gif "Statement begins..."

28 dec, 2018 00:29

1 2 3 ... 26222 26223 26224 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.