Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26219 26220 26221 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
boknörd_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av Solkatten:
Jag drömde om BTS inatt. Jimin kramade mig haha. ♥
Wait vad är det? *förvirrad* haha

Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up.

one direction finns fof
wait right -
Nope, de slutade för några år sen



Nä, de tog en paus! De gör sina egna grejjer nu, de kommer tillbaka Och de är fortfarande ett av de största pojkbanden någonsin!

i know i looove♥
MEN DOM SA 18 MÅNADER!?!?!?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F203760481%2Foriginal.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FAbYxDs20DECQw%2Fgiphy.gif

27 dec, 2018 19:48

thecellabration
Elev

Avatar


ibland tänker jag på att det är kinda dumb att min favoritkaraktär i raven cycle är ronan lynch när han påminner rätt mkt om en av mina bröder på typ idk ett dåligt sätt – och att jag ogillar ronans bror declan lynch fast declan påminner mig lite om mig själv lmao

27 dec, 2018 19:56

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av Solkatten:
Jag drömde om BTS inatt. Jimin kramade mig haha. ♥
Wait vad är det? *förvirrad* haha

Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up.

one direction finns fof
wait right -
Nope, de slutade för några år sen



Nä, de tog en paus! De gör sina egna grejjer nu, de kommer tillbaka Och de är fortfarande ett av de största pojkbanden någonsin!

i know i looove♥
MEN DOM SA 18 MÅNADER!?!?!?



Dom ljög! -.-

27 dec, 2018 19:58

boknörd_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av Solkatten:
Jag drömde om BTS inatt. Jimin kramade mig haha. ♥
Wait vad är det? *förvirrad* haha

Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up.

one direction finns fof
wait right -
Nope, de slutade för några år sen



Nä, de tog en paus! De gör sina egna grejjer nu, de kommer tillbaka Och de är fortfarande ett av de största pojkbanden någonsin!

i know i looove♥
MEN DOM SA 18 MÅNADER!?!?!?



Dom ljög! -.-

märkte de D:
vi får hoppas på 2020, för nästa år turnerar ju Liam

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F203760481%2Foriginal.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FAbYxDs20DECQw%2Fgiphy.gif

27 dec, 2018 20:21

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av Solkatten:
Jag drömde om BTS inatt. Jimin kramade mig haha. ♥
Wait vad är det? *förvirrad* haha

Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up.

one direction finns fof
wait right -
Nope, de slutade för några år sen



Nä, de tog en paus! De gör sina egna grejjer nu, de kommer tillbaka Och de är fortfarande ett av de största pojkbanden någonsin!

i know i looove♥
MEN DOM SA 18 MÅNADER!?!?!?



Dom ljög! -.-

märkte de D:
vi får hoppas på 2020, för nästa år turnerar ju Liam


Ja, vi får väl göra det Mest troligt Louis också! Och Harry och Niall lär ju göra turneer de också då de kommer släppa ett till album!

27 dec, 2018 20:30

themarauder
Lärare

Avatar


Umiety Jag fick ett jobb där !! =D

Frivolt Jag har fått jobb där!! ♥ =D Tack så mycket!!!! Ska bo 7 minuter från Regent's park och typ 10 min från Hydepark. Mitt i smeten!!

=) - just like themarauder

27 dec, 2018 20:30

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:

Frivolt Jag har fått jobb där!! ♥ =D Tack så mycket!!!! Ska bo 7 minuter från Regent's park och typ 10 min från Hydepark. Mitt i smeten!!



ÅÅÅH NAJS!!! Så himla kul Och så himla lyyyyx!!! omg! Hade jag inte varit pank af hade jag lätt kommit och våldgästat dig

27 dec, 2018 20:31

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:

Frivolt Jag har fått jobb där!! ♥ =D Tack så mycket!!!! Ska bo 7 minuter från Regent's park och typ 10 min från Hydepark. Mitt i smeten!!



ÅÅÅH NAJS!!! Så himla kul Och så himla lyyyyx!!! omg! Hade jag inte varit pank af hade jag lätt kommit och våldgästat dig


Hahahha!!

Jaa, alltså ska bli så spännande =D hoppas jag gillar det bättre än USA.

=) - just like themarauder

27 dec, 2018 20:31

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:

Frivolt Jag har fått jobb där!! ♥ =D Tack så mycket!!!! Ska bo 7 minuter från Regent's park och typ 10 min från Hydepark. Mitt i smeten!!



ÅÅÅH NAJS!!! Så himla kul Och så himla lyyyyx!!! omg! Hade jag inte varit pank af hade jag lätt kommit och våldgästat dig


Hahahha!!

Jaa, alltså ska bli så spännande =D hoppas jag gillar det bättre än USA.


Jaa hoppas Det är iaf närmare hem ^_^ Men är lite avis alltså! Vill så himla gärna åka tillbaka till England/London!!

27 dec, 2018 20:32

thecellabration
Elev

Avatar


jag beställde nya (dyra) färgpennor i tisdags och det skickades imorse och jag är typ lowkey nervös över att det inte kommer hinna fram till imorgon och då måste jag vänta nästan en hel vecka till pga helgdagar och shit ))))) pls postnord jag behöver lite materiell lycka

27 dec, 2018 21:02

1 2 3 ... 26219 26220 26221 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.