@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tror inte det är min typ av genre, but who knows ♥Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Oof xdSkrivet av Hufflepuffxoxo: Wait vad är det? *förvirrad* haha Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up. Ok, får göra det xd De är dock inte lika populära i Sverige som i resten av världen lol. Jag har bara varit ett fan i typ ett år eller något och de har typ funnits i 5-6 år redan. xDD Du borde kolla upp KPOP, det är mycket bättre än vad man tror haha. ♥ <3 27 dec, 2018 15:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Tror inte det är min typ av genre, but who knows ♥ Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Oof xdSkrivet av Hufflepuffxoxo: Wait vad är det? *förvirrad* haha Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up. Ok, får göra det xd De är dock inte lika populära i Sverige som i resten av världen lol. Jag har bara varit ett fan i typ ett år eller något och de har typ funnits i 5-6 år redan. xDD Du borde kolla upp KPOP, det är mycket bättre än vad man tror haha. ♥ Eyy det trodde inte jag heller! Trodde aldrig jag skulle bli intresserad av KPOP men det är inte alls vad jag trodde att det skulle vara! Kolla upp typ EXO, Blackpink, Big Bang. Big Bang är fan bäst! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2018 15:27 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ok xd men asså kommer ju inte fatta vad de sjunger hahaSkrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Tror inte det är min typ av genre, but who knows ♥ Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Solkatten: Oof xdSkrivet av Hufflepuffxoxo: Wait vad är det? *förvirrad* haha Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up. Ok, får göra det xd De är dock inte lika populära i Sverige som i resten av världen lol. Jag har bara varit ett fan i typ ett år eller något och de har typ funnits i 5-6 år redan. xDD Du borde kolla upp KPOP, det är mycket bättre än vad man tror haha. ♥ Eyy det trodde inte jag heller! Trodde aldrig jag skulle bli intresserad av KPOP men det är inte alls vad jag trodde att det skulle vara! Kolla upp typ EXO, Blackpink, Big Bang. Big Bang är fan bäst! <3 27 dec, 2018 15:35 |
|
mitchan
Lärare |
hahah asså ♥ jag lyssnar inte på kpop längre (inte för jag nödvändigtvis ogillar det, men jag lyssnar bara på typ totalt 3-4 olika artister någonsin och i like it that way hahah) men jag var ett kpop-fan för ca 11 år sen och det är så skumt att vissa band som var populära inom den tiny internationella kpop-cirkeln som fanns då fortfarande är populära nu, bara det att kpop är WAAAY större nu så... det är ändå skitstor skillnad hahah?
(big bang var ett av mina favoritband då, medan bandet jag gillade allra mest back then iofs också fortfarande verkar vara aktiva nu, men kanske inte lika populära?? dom verkar ha mest fans i japan eller nåt, idk) ![]()
27 dec, 2018 15:54 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hufflepuffxoxo: Wait vad är det? *förvirrad* haha Typ bara det största pojkbandet i världen just nu? x'D Bangtan Sonyondan! Från Sydkorea. Look them up. one direction finns fof wait right -
27 dec, 2018 16:03 |
|
Borttagen
|
Räknar med att solskensfladder kommer få en massa auto-meddelande...x)
27 dec, 2018 16:03 |
|
Scorperion
Elev |
27 dec, 2018 16:15 |
|
Idiz
Elev |
27 dec, 2018 16:24 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Har 49 tummar och året är snart slut... Är så nära 50! (Blink Blink) Det hade ju varit tråkigt om du stannar på 29 *bilnkblink*
27 dec, 2018 16:26 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Har 49 tummar och året är snart slut... Är så nära 50! (Blink Blink) Det hade ju varit tråkigt om du stannar på 29 *bilnkblink* Nämen så snällt av dig ![]()
27 dec, 2018 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen