@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Viloss
Elev |
26 dec, 2018 22:55 |
|
Tonks/Luna
Elev |
JAAAAA!!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 dec, 2018 22:56 |
|
Viloss
Elev |
Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. 26 dec, 2018 22:57 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Viloss: Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. Näe... Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 dec, 2018 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Varför ska du ens skicka rim till henne?Skrivet av Viloss: Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. Näe... 26 dec, 2018 23:14 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Varför ska du ens skicka rim till henne? Skrivet av Viloss: Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. Näe... Deru 26 dec, 2018 23:15 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Varför ska du ens skicka rim till henne? Skrivet av Viloss: Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. Näe... För att jag har slut på idéer så jag ska få några idéer av henne... Jag orkar inte! Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 dec, 2018 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Varför ville hon inte berätta det då? Planerar ni något? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Varför ska du ens skicka rim till henne? Skrivet av Viloss: Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. Näe... För att jag har slut på idéer så jag ska få några idéer av henne... Jag orkar inte! 26 dec, 2018 23:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Varför ville hon inte berätta det då? Planerar ni något? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Varför ska du ens skicka rim till henne? Skrivet av Viloss: Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. Näe... För att jag har slut på idéer så jag ska få några idéer av henne... Jag orkar inte! Jag vet int. Eller alltså jag vet om vi planerar saker. Men det borde jag int berätta för dig, men vi försöker komma på en plan som funkar, men hm... Försöker väll hålla allt hemligt! Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 dec, 2018 23:20 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Varför ville hon inte berätta det då? Planerar ni något? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Varför ska du ens skicka rim till henne? Skrivet av Viloss: Fick du rimmen jag skickade till dig? Jag gick in på skicka men kom inte upp att jag hade skickat. Näe... För att jag har slut på idéer så jag ska få några idéer av henne... Jag orkar inte! Nej hon hade bara sett att jag hade skrivit i tråden och kom inte på några rim själv! 26 dec, 2018 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen