@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lol, det var mitt rim i någon tråd xD
26 dec, 2018 20:09 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lol, det var mitt rim i någon tråd xD Lol, var det? Trodde jag kom på det själv
26 dec, 2018 20:14 |
|
Borttagen
|
Inte exakt som du skrev men skrev typ "Jag rimmar så mycket att jag nästan håller på att svimma", typ
26 dec, 2018 20:14 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inte exakt som du skrev men skrev typ "Jag rimmar så mycket att jag nästan håller på att svimma", typ Jaha ok,
26 dec, 2018 20:15 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Nymphie: Tack ska du haSkrivet av Hufflepuffxoxo: Åh jaaa, rimma är fett kul Fast kan inte rimma om högtiden jul ^ ^ I tried Det var ett väldigt bra försök! Nu ska jag komma på något om lök Om du vill gråta så är lök fett bra <3 26 dec, 2018 20:18 |
|
Lazarus
Prefekt |
Lägger pussel och kollar Sherlock. Räknar tid i avsnitt typ (vilket Frivolt verkade tycka var roligt), men blir så distraherad nu för att Moriarty är med och jag kan inte låta bli att kolla bc Andrew ♥
26 dec, 2018 21:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Lägger pussel och kollar Sherlock. Räknar tid i avsnitt typ (vilket Frivolt verkade tycka var roligt), men blir så distraherad nu för att Moriarty är med och jag kan inte låta bli att kolla bc Andrew ♥ Hehehe Och nu lär du väl bli nykär i Andrew igen 26 dec, 2018 22:36 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Min kusin sover på golvet, jag är tyst, lyssnar på wicked, och försöker rimma på engelska! Och berättar om livet för min klasskompis
Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 dec, 2018 22:38 |
|
thecellabration
Elev |
kollade mitt gamla konto från när jag var 13 på dayviews (bilddagboken, kommer aldrig heta något annat i mitt huvud) och jag hade fyllt i någon sån där frågegrej alla alltid kopierade och postade och jag hade skrivit "såvitt jag vet är jag inte bisexuell" samma nu fast då trodde jag jag var straight och nu är jag 99% säker på att jag är lesbisk ¯\_(ツ)_/¯
26 dec, 2018 22:50 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Varför rimmar ingen när jag gör det?
Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 dec, 2018 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen