@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi får väl se Skrivet av Nymphie: Aja, ni kommer aldrig hinna ikapp oss Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ Jepp, det är faktiskt ganska trevligt att kunna komma in här och bråka om/diskutera elevhemstävlingen med Slytherinare/Hufflepuffare haha
26 dec, 2018 14:00 |
|
Rhaella
Elev |
Snälla säg att rimtråden kommer låtsas exakt 00 den 31 eller den 1 för orkar seriöst inte med den tråden längre
26 dec, 2018 14:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Era poäng nu blir säkert 500 men jag och Emma har 500 poäng som inte blivit poängsatta! Sedan så kommer vi samla 500 poäng inatt Skrivet av Borttagen: Vi får väl se Skrivet av Nymphie: Aja, ni kommer aldrig hinna ikapp oss Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ Jepp, det är faktiskt ganska trevligt att kunna komma in här och bråka om/diskutera elevhemstävlingen med Slytherinare/Hufflepuffare haha 26 dec, 2018 14:06 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Era poäng nu blir säkert 500 men jag och Emma har 500 poäng som inte blivit poängsatta! Sedan så kommer vi samla 500 poäng inatt Skrivet av Borttagen: Vi får väl se Skrivet av Nymphie: Aja, ni kommer aldrig hinna ikapp oss Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ Jepp, det är faktiskt ganska trevligt att kunna komma in här och bråka om/diskutera elevhemstävlingen med Slytherinare/Hufflepuffare haha Om jag inte somnar, är skitrött just nu och mina föräldrar vill att jag ska ta hand om min hälsa
26 dec, 2018 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Ta hand om din hälsa! Du får inte vara vaken så himla sent inatt! Sov nu!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Era poäng nu blir säkert 500 men jag och Emma har 500 poäng som inte blivit poängsatta! Sedan så kommer vi samla 500 poäng inatt Skrivet av Borttagen: Vi får väl se Skrivet av Nymphie: Aja, ni kommer aldrig hinna ikapp oss Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ Jepp, det är faktiskt ganska trevligt att kunna komma in här och bråka om/diskutera elevhemstävlingen med Slytherinare/Hufflepuffare haha Om jag inte somnar, är skitrött just nu och mina föräldrar vill att jag ska ta hand om min hälsa 26 dec, 2018 14:09 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Ta hand om din hälsa! Du får inte vara vaken så himla sent inatt! Sov nu! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Era poäng nu blir säkert 500 men jag och Emma har 500 poäng som inte blivit poängsatta! Sedan så kommer vi samla 500 poäng inatt Skrivet av Borttagen: Vi får väl se Skrivet av Nymphie: Aja, ni kommer aldrig hinna ikapp oss Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ Jepp, det är faktiskt ganska trevligt att kunna komma in här och bråka om/diskutera elevhemstävlingen med Slytherinare/Hufflepuffare haha Om jag inte somnar, är skitrött just nu och mina föräldrar vill att jag ska ta hand om min hälsa Fine, ses senare
26 dec, 2018 14:11 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag gillar Taylor Swift. Särskilt hennes äldre låtar. Alla i min klass verkar hata henne. Är jag den enda som tycker hon har bra låtar...?
![]()
26 dec, 2018 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Gillar hennes låtar också! Lyssnar på de iblandJag gillar Taylor Swift. Särskilt hennes äldre låtar. Alla i min klass verkar hata henne. Är jag den enda som tycker hon har bra låtar...? 26 dec, 2018 14:12 |
|
MerlinsBeard
Elev |
26 dec, 2018 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Ooo! Den är jättebra! Du kommer bli chockad över att den är slutSka se FB2 nu!!!!!!!!!! 26 dec, 2018 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen