@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Wow, Grand Canyon var fan inte dåligt! Låter som att du haft det riktigt kul, du får gärna berätta mer av dina äventyr. Själv är jag snart 17 och känner mest att mitt eget liv bara väntar men försöker styra upp och göra saker som jag vill redan nu. Men skola och sociala kretsar tar fan upp mycket tid ... Men jag tänker verkligen dra ut och resa efter gymnasiet! Jag är 20! Jag har bott i USA sen Augusti 2017 och har under den tiden haft möjligthet att resa en heeel del! Jag har änn så länge hunnit vara till 18 delstater och följande ställen: New York City (2ggr) Boston DisneyWorld Washington DC Mitt ute i ingenstans i Pennsylvania och åkt skidor Niagarafallen Grand Teton Yellowstone (geysrar ÖVERALLT, super coolt, rekommenderar starkt men är även väldigt dyrt (behövde inte betala själv!) Salt Lake City Allt ovan var under mitt första år! Sen under mitt andra år (sen augusti i år) har jag även hunnit till: Chicago (nu en av mina favoritstäder!) San Francisco (är blessed och bor faktiskt strax söder om denna härliga stad♥) Santa Barbara San Diego Los Angeles (dock med min värdfamilj och enda stället jag besökte var Universal, spenderade 90% av tiden i Hogsmeade) Fortfarande under andra året åkte jag även på en roadrtip till: Yosemite (berg, berg och mer berg! samt lite skog) Salt Lake City (igen, inte ett av mina favoritställen MEN vi besökte skolan där de spelade in High School Musical!!) Oljato Monument Valley (här red vi hästar i tre timmar och bodde sen i en native american liten hydda av trä och lera utan elektricitet och rinnande vatten och det var en av mina favortinätter under hela min tid här) Antelope Canyon (sjuuuukt coolt) Horseshoe Bend Grand Canyon Las Vegas (enbart några timmar före ett flyg, men hann in på kasino och såg den mest kända gatan där. De har för övrigt kasino även på flygplatsen i Las Vegas) Sen har jag två resor till LA inplanerade, en nu över nyår som ska firas på Universal(!) och en första veckan i april då vi ska spendera en heeeeel vecka där och jag ska få träffa min kompis från London för första gången på nästan två år! Jag rekommenderar STARKT att ta sig ut ur Sverige efter gymnasiet och se lite av världen före man påbörjar allt annat, jag har utvecklats och förändrats såååå mycket som person, det mesta till det bättre. Jag har även sett och upplevt så sjuukt mycket grejer som jag aldrig någonsin trodde jag skulle göra. Jag var liksom ledare på ett Girl Scout Camp en vecka i juni, blir det mer amerikanskt än så?? Edit: Om någon är sugen att se bilder på allt detta finns det på min Instragram: hannavwesterberg Hej 26 dec, 2018 05:24 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Wait? Du hade en youtubekanal? Suttit och raderat varenda youtube-video ur min kanal. Känns bara så skönt att allt det där är borta nu så jag slipper skämmas xD Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Scorperion: Suttit och raderat varenda youtube-video ur min kanal. Känns bara så skönt att allt det där är borta nu så jag slipper skämmas xD Har du en youtubekanal vad har vi missat?? För fem år sen ja. Kan väl säga att jag inte direkt var samma person som idag
26 dec, 2018 09:56 |
|
Tonks/Luna
Elev |
26 dec, 2018 12:34 |
|
Scorperion
Elev |
Uuuugh! Vill så gärna gå på Troye Sivan i mars men jag vill inte gå själv! Och det finns ingen i min närhet som varken vill eller kan hänga på
26 dec, 2018 12:40 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Yay, var så ledsen över att alla mina 22 Dracokort på mitt gamla konto var borta, men så fick jag ett i min tredje groda!!! Woohooo
<3 26 dec, 2018 12:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
26 dec, 2018 13:24 |
|
Nymphie
Elev |
26 dec, 2018 13:29 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ ![]()
26 dec, 2018 13:36 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ Jepp, det är faktiskt ganska trevligt att kunna komma in här och bråka om/diskutera elevhemstävlingen med Slytherinare/Hufflepuffare haha
26 dec, 2018 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Aja, ni kommer aldrig hinna ikapp oss Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Herregud, känns som att jag typ har levt på Mugglis de senaste veckorna Samma här, det är ju på mugglis man har vänner♥♥ Jepp, det är faktiskt ganska trevligt att kunna komma in här och bråka om/diskutera elevhemstävlingen med Slytherinare/Hufflepuffare haha 26 dec, 2018 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen