@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
25 dec, 2018 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Wait? Du hade en youtubekanal? Suttit och raderat varenda youtube-video ur min kanal. Känns bara så skönt att allt det där är borta nu så jag slipper skämmas xD 26 dec, 2018 00:06 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Scorperion: Suttit och raderat varenda youtube-video ur min kanal. Känns bara så skönt att allt det där är borta nu så jag slipper skämmas xD Har du en youtubekanal vad har vi missat?? I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 26 dec, 2018 00:08 |
|
Emmi
Prefekt |
"Jär trour dem vi siter å sömar, heilt utan viljo å drömar..
SNÄLLA NÅGON - säg åt mej att gå och sova. Har insett att jag borde prata finlandssvenska med er resten av året. Bara för jag kan.
26 dec, 2018 00:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: "Jär trour dem vi siter å sömar, heilt utan viljo å drömar.. SNÄLLA NÅGON - säg åt mej att gå och sova. Har insett att jag borde prata finlandssvenska med er resten av året. Bara för jag kan. JA! PRATA MED OSS PÅ FINLANDSSVENSKA! 26 dec, 2018 00:15 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: vois Skrivet av Emmi: "Jär trour dem vi siter å sömar, heilt utan viljo å drömar.. SNÄLLA NÅGON - säg åt mej att gå och sova. Har insett att jag borde prata finlandssvenska med er resten av året. Bara för jag kan. JA! PRATA MED OSS PÅ FINLANDSSVENSKA! det skulle ju va österbottiska thou..
26 dec, 2018 00:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Vois låter ju som voice xDSkrivet av Borttagen: vois Skrivet av Emmi: "Jär trour dem vi siter å sömar, heilt utan viljo å drömar.. SNÄLLA NÅGON - säg åt mej att gå och sova. Har insett att jag borde prata finlandssvenska med er resten av året. Bara för jag kan. JA! PRATA MED OSS PÅ FINLANDSSVENSKA! det skulle ju va österbottiska thou.. Thou ser jag som tho! Annars förstod jag 26 dec, 2018 00:17 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: 10 poäng till den som vet vad vois betyder Skrivet av Emmi: Vois låter ju som voice xDSkrivet av Borttagen: vois Skrivet av Emmi: "Jär trour dem vi siter å sömar, heilt utan viljo å drömar.. SNÄLLA NÅGON - säg åt mej att gå och sova. Har insett att jag borde prata finlandssvenska med er resten av året. Bara för jag kan. JA! PRATA MED OSS PÅ FINLANDSSVENSKA! det skulle ju va österbottiska thou.. Thou ser jag som tho! Annars förstod jag
26 dec, 2018 00:18 |
|
Borttagen
|
26 dec, 2018 01:18 |
|
mitchan
Lärare |
jag har spenderat typ 4 dagar på att jämföra typ 4-5 olika djuraffärer/fågeltillbehörbutiker för att komma fram till vilken sida som är bäst att beställa ifrån och exakt vad jag ska köpa.....
har kommit fram till vart jag ska beställa ifrån, men har fortfarande inte satt ihop en slutgiltig varukorg this is important stuff minsann!! har bara runt en tusenlapp att fågelshoppa för this time och vill få ut så mycket som möjligt av det hahahaha (när jag gick igenom sidan och klickade in allt jag VILL köpa i varukorgen blev det runt 11000kr.... whoops) plus är svårare nu när jag har ghost vars smak i fågelleksaker är HELT annorlunda från alla mina andra fåglar...... ![]()
26 dec, 2018 01:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen