@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Lol. Har typ redigerat första inlägget i Scorbus-klubben hundra gånger fastän den är helt död. Sad faktiskt... Satt just och läste igenom hela tråden och gudar vad jag saknar den tiden
25 dec, 2018 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Vet inte varför den är död, typ de flesta är fortfarande aktiva Lol. Har typ redigerat första inlägget i Scorbus-klubben hundra gånger fastän den är helt död. Sad faktiskt... Satt just och läste igenom hela tråden och gudar vad jag saknar den tiden 25 dec, 2018 20:26 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Vet inte varför den är död, typ de flesta är fortfarande aktiva Lol. Har typ redigerat första inlägget i Scorbus-klubben hundra gånger fastän den är helt död. Sad faktiskt... Satt just och läste igenom hela tråden och gudar vad jag saknar den tiden Jamen eller hur! Och like... jag ska se Cursed Child snart. Hade väntat att hålla klubben uppdaterad om min resa men har skrivit det sista inlägget som stått sen oktober (som jag inte tänker ändra eller ta bort!) What to do? Party?!
25 dec, 2018 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Vet inte... tagga alla och skriv PARTY TARTY så kommer alla säkert vilja att stället blir aktivtSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Vet inte varför den är död, typ de flesta är fortfarande aktiva Lol. Har typ redigerat första inlägget i Scorbus-klubben hundra gånger fastän den är helt död. Sad faktiskt... Satt just och läste igenom hela tråden och gudar vad jag saknar den tiden Jamen eller hur! Och like... jag ska se Cursed Child snart. Hade väntat att hålla klubben uppdaterad om min resa men har skrivit det sista inlägget som stått sen oktober (som jag inte tänker ändra eller ta bort!) What to do? Party?! 25 dec, 2018 20:36 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Vet inte... tagga alla och skriv PARTY TARTY så kommer alla säkert vilja att stället blir aktivt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Vet inte varför den är död, typ de flesta är fortfarande aktiva Lol. Har typ redigerat första inlägget i Scorbus-klubben hundra gånger fastän den är helt död. Sad faktiskt... Satt just och läste igenom hela tråden och gudar vad jag saknar den tiden Jamen eller hur! Och like... jag ska se Cursed Child snart. Hade väntat att hålla klubben uppdaterad om min resa men har skrivit det sista inlägget som stått sen oktober (som jag inte tänker ändra eller ta bort!) What to do? Party?! Good idea
25 dec, 2018 20:38 |
|
Nymphie
Elev |
Läste nyss typ en teori på Instagram om att jultomten ”klättrar ner i skorstenen” bara är mugglarnas lösning på att han använder sig av flampulver
25 dec, 2018 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Jamen då behöver han väl ingen släde och en massa flygande renar?Läste nyss typ en teori på Instagram om att jultomten ”klättrar ner i skorstenen” bara är mugglarnas lösning på att han använder sig av flampulver 25 dec, 2018 21:12 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Jamen då behöver han väl ingen släde och en massa flygande renar? Läste nyss typ en teori på Instagram om att jultomten ”klättrar ner i skorstenen” bara är mugglarnas lösning på att han använder sig av flampulver Att tro att santa kommer ur skorstenen är en förolämpning. Vi har ju redan bestämt att satan och santa är samma person och Satan skulle aldrig smutsa ner sig genom att klättra i en skorsten. flampulver är isåfall bättre
25 dec, 2018 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Man blir också sotig av flampulver så varför inte bara transferera sig?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Jamen då behöver han väl ingen släde och en massa flygande renar? Läste nyss typ en teori på Instagram om att jultomten ”klättrar ner i skorstenen” bara är mugglarnas lösning på att han använder sig av flampulver Att tro att santa kommer ur skorstenen är en förolämpning. Vi har ju redan bestämt att satan och santa är samma person och Satan skulle aldrig smutsa ner sig genom att klättra i en skorsten. flampulver är isåfall bättre 25 dec, 2018 21:29 |
|
Scorperion
Elev |
Suttit och raderat varenda youtube-video ur min kanal. Känns bara så skönt att allt det där är borta nu så jag slipper skämmas xD
25 dec, 2018 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen