@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginerva2003
Elev |
jag har tråkigt.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 25 dec, 2018 14:37 |
|
Frivolt
Elev |
Samlar tantpoäng: Broderar och kollar på en dokumentär om gamla bilar från förr!
25 dec, 2018 14:42 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag träffade min terapeut på Ica. Hen har varit sjukskriven i ett halvår nu. Jag fick en kram ♥ blev så glad.
Annars så är den här dagen väldigt meh, och jag vill bara ha söndag.
25 dec, 2018 15:39 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Mer än Ravenclaw och Gryffidnor? Well... welcome to Slytherin x))) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Alltså. Jag har fortfarande kvar Annie Lupin. Var rik i det kontot. Skaffa mig ett nytt, gav alla mina pengar till Vindict. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Dock vet jag inte vilka Slytherin egenskaper jag har, så det känns fel att byta, dessutom så vill jag inte ge upp alla mina galleoner för att byta konto Gjorde samma sak när jag bytte till detta kontot. Fast typ alla Slytherin egenskaper stämmer in påmig! Kanske det! Får väll läsa på lite mer! ![]()
25 dec, 2018 16:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Jag träffade min terapeut på Ica. Hen har varit sjukskriven i ett halvår nu. Jag fick en kram ♥ blev så glad. Annars så är den här dagen väldigt meh, och jag vill bara ha söndag. Jag vill också ha söndag! Typ igår! 25 dec, 2018 16:40 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Mer än Ravenclaw och Gryffidnor? Well... welcome to Slytherin x))) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Alltså. Jag har fortfarande kvar Annie Lupin. Var rik i det kontot. Skaffa mig ett nytt, gav alla mina pengar till Vindict. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Dock vet jag inte vilka Slytherin egenskaper jag har, så det känns fel att byta, dessutom så vill jag inte ge upp alla mina galleoner för att byta konto Gjorde samma sak när jag bytte till detta kontot. Fast typ alla Slytherin egenskaper stämmer in påmig! Jag vill joina Slytherin... Är blandning mellan Rav, Huff och Slyth, men tycker att Slytherin är coolast ![]()
25 dec, 2018 16:59 |
|
Pride Potter
Elev |
Asså jag har typ för mycket medlidande. Inte bara det. Men jag är inte direkt känslig. Eller jo, lite känslig. T ex läste jag en artikel om en tjej som skulle dött av cancer, men den försvann och hon blev frisk. Jag höll typ på att börja gråta även fast jag inte känner ungen!
![]()
25 dec, 2018 17:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Det finns på allvar en liten byhåla i Texas som heter Pancake!
https://en.wikipedia.org/wiki/Pancake,_Texas Näst bästa namnet på en Texas-byhåla efter Mildred 25 dec, 2018 17:55 |
|
catradora
Elev |
25 dec, 2018 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av catradora: Same... har stannat på säsong 3... skitbra serie iallafalljag har alltså börjat kolla på voltron... help 25 dec, 2018 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen