@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe Emma är Rhaella ![]()
25 dec, 2018 13:34
Detta inlägg ändrades senast 2018-12-25 kl. 13:36
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Rhaella! Inte så svårt att lista ut med tanke på att hon samlar in lika många poäng som jag xD 25 dec, 2018 13:35 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Rhaella! Inte så svårt att lista ut med tanke på att hon samlar in lika många poäng som jag xD Jag är typ Slytherin samtidigt som jag är Ravenclaw och Gryffindor...Hur tusan vet man vad man är! ![]()
25 dec, 2018 13:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Annabeth the Chaser: Stanna kvar som en Ravenclaw! Annabeth är en Ravenclaw!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Rhaella! Inte så svårt att lista ut med tanke på att hon samlar in lika många poäng som jag xD Jag är typ Slytherin samtidigt som jag är Ravenclaw och Gryffindor...Hur tusan vet man vad man är! 25 dec, 2018 13:37 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Stanna kvar som en Ravenclaw! Annabeth är en Ravenclaw! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Rhaella! Inte så svårt att lista ut med tanke på att hon samlar in lika många poäng som jag xD Jag är typ Slytherin samtidigt som jag är Ravenclaw och Gryffindor...Hur tusan vet man vad man är! Sant, men hur vet du vilket elevhem du är? ![]()
25 dec, 2018 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Annabeth the Chaser: Jag känner mig som en Slytherin. Är annars en Ravenclaw men mest Slytherin. Men alltså läs lite om elevhemmen och kolla vilken som liknar dig mestSkrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Stanna kvar som en Ravenclaw! Annabeth är en Ravenclaw! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Rhaella! Inte så svårt att lista ut med tanke på att hon samlar in lika många poäng som jag xD Jag är typ Slytherin samtidigt som jag är Ravenclaw och Gryffindor...Hur tusan vet man vad man är! Sant, men hur vet du vilket elevhem du är? 25 dec, 2018 13:40 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Dock vet jag inte vilka Slytherin egenskaper jag har, så det känns fel att byta, dessutom så vill jag inte ge upp alla mina galleoner för att byta konto
25 dec, 2018 13:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Alltså. Jag har fortfarande kvar Annie Lupin. Var rik i det kontot. Skaffa mig ett nytt, gav alla mina pengar till Vindict.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Dock vet jag inte vilka Slytherin egenskaper jag har, så det känns fel att byta, dessutom så vill jag inte ge upp alla mina galleoner för att byta konto 25 dec, 2018 13:42 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Alltså. Jag har fortfarande kvar Annie Lupin. Var rik i det kontot. Skaffa mig ett nytt, gav alla mina pengar till Vindict. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Dock vet jag inte vilka Slytherin egenskaper jag har, så det känns fel att byta, dessutom så vill jag inte ge upp alla mina galleoner för att byta konto Gjorde samma sak när jag bytte till detta kontot. Fast typ alla Slytherin egenskaper stämmer in påmig! ![]()
25 dec, 2018 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Annabeth the Chaser: Mer än Ravenclaw och Gryffidnor? Well... welcome to Slytherin x)))Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Alltså. Jag har fortfarande kvar Annie Lupin. Var rik i det kontot. Skaffa mig ett nytt, gav alla mina pengar till Vindict. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe En mycket bra fråga! Vi har inget emot att ta in fler ormar i vårt elevhem! Du är också en flitig elev så ett bonus! Dock vet jag inte vilka Slytherin egenskaper jag har, så det känns fel att byta, dessutom så vill jag inte ge upp alla mina galleoner för att byta konto Gjorde samma sak när jag bytte till detta kontot. Fast typ alla Slytherin egenskaper stämmer in påmig! 25 dec, 2018 13:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen