@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
25 dec, 2018 08:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Trädkatten: När man typ bara loggar in på mugglis på jul för att öppna julkalendern så vet man att detta gamla mugglis-livet har kommit till sitt slut Jag känner verkligen igen mig i det där, tycker det är lite tråkigt att det blivit så, men jag fick uppenbarligen mer saker att göra nu när jag inte är 14 längre... Hej 25 dec, 2018 08:58 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Trädkatten: När man typ bara loggar in på mugglis på jul för att öppna julkalendern så vet man att detta gamla mugglis-livet har kommit till sitt slut Jag känner verkligen igen mig i det där, tycker det är lite tråkigt att det blivit så, men jag fick uppenbarligen mer saker att göra nu när jag inte är 14 längre... Jaa, det är riktigt sorgligt! Saknar livet som 13/14-åring då man inte hade något liv. Fast på ett sätt så levde man ändå fucking life
25 dec, 2018 09:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Trädkatten: När man typ bara loggar in på mugglis på jul för att öppna julkalendern så vet man att detta gamla mugglis-livet har kommit till sitt slut Jag känner verkligen igen mig i det där, tycker det är lite tråkigt att det blivit så, men jag fick uppenbarligen mer saker att göra nu när jag inte är 14 längre... Jaa, det är riktigt sorgligt! Saknar livet som 13/14-åring då man inte hade något liv. Fast på ett sätt så levde man ändå fucking life Eeeexakt! Saknar det, samtidigt som jag har gjort sååååå mycket senaste två åren som jag aldrig ens hade drömt om att det skulle hända. Liksom jag har varit till Grand Canyon nu? så sjukt. men då levde man livet och var uppe halva nätterna och chattade med alla sina vänner, det var tider det Hej 25 dec, 2018 09:04 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Trädkatten: När man typ bara loggar in på mugglis på jul för att öppna julkalendern så vet man att detta gamla mugglis-livet har kommit till sitt slut Jag känner verkligen igen mig i det där, tycker det är lite tråkigt att det blivit så, men jag fick uppenbarligen mer saker att göra nu när jag inte är 14 längre... Jaa, det är riktigt sorgligt! Saknar livet som 13/14-åring då man inte hade något liv. Fast på ett sätt så levde man ändå fucking life Eeeexakt! Saknar det, samtidigt som jag har gjort sååååå mycket senaste två åren som jag aldrig ens hade drömt om att det skulle hända. Liksom jag har varit till Grand Canyon nu? så sjukt. men då levde man livet och var uppe halva nätterna och chattade med alla sina vänner, det var tider det Wow, Grand Canyon var fan inte dåligt! Låter som att du haft det riktigt kul, du får gärna berätta mer av dina äventyr. Själv är jag snart 17 och känner mest att mitt eget liv bara väntar men försöker styra upp och göra saker som jag vill redan nu. Men skola och sociala kretsar tar fan upp mycket tid ... Men jag tänker verkligen dra ut och resa efter gymnasiet!
25 dec, 2018 09:12 |
|
Scorperion
Elev |
Jag fick en CDspelare i julklapp och är skitglad! Det är ju knappt nån som använder såna längre och jag har ännu kvar min skivsamling
25 dec, 2018 10:10 |
|
Frivolt
Elev |
Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut
25 dec, 2018 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bombOm vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut 25 dec, 2018 11:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim 25 dec, 2018 11:40 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jepp. Jag och Emma kommer ta en rimpaus men kanske imorgon kommer det en till bomb Om vi fortsätter såhär så kanske Slytherin kam komma upp i 10k poäng innan tävlingen är slut Låter bra!! Ta en paus och ladda batterierna! Sen får ni posta sönder med rim VARFÖR... ÄR .... JAG...INTE...SLYTHERIN...? Okej, säg inte till nån att jag skrev det där. Och det andra, vem är Emma? Blir så rörigt när ni skriver namn istället för Mugglisnamn hehe
25 dec, 2018 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen