Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26201 26202 26203 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Rhaella
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2Ff6%2F41%2F20f64156b195f511f674de36d920d3c1.gif

25 dec, 2018 01:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp

25 dec, 2018 01:22

Rhaella
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp

ska läsa en stund, inget rim

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2Ff6%2F41%2F20f64156b195f511f674de36d920d3c1.gif

25 dec, 2018 01:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp

ska läsa en stund, inget rim
Okej! Läsa bra!

25 dec, 2018 01:23

Rhaella
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp

ska läsa en stund, inget rim
Okej! Läsa bra!

usch mår illa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2Ff6%2F41%2F20f64156b195f511f674de36d920d3c1.gif

25 dec, 2018 01:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp

ska läsa en stund, inget rim
Okej! Läsa bra!

usch mår illa
*Ger dig choklad* Här ta det här

25 dec, 2018 01:33

Rhaella
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp

ska läsa en stund, inget rim
Okej! Läsa bra!

usch mår illa
*Ger dig choklad* Här ta det här

choklad får mig att må illa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2Ff6%2F41%2F20f64156b195f511f674de36d920d3c1.gif

25 dec, 2018 01:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rhaella:
Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu
Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här

same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp

ska läsa en stund, inget rim
Okej! Läsa bra!

usch mår illa
*Ger dig choklad* Här ta det här

choklad får mig att må illa
Låt inte Remus höra dig

25 dec, 2018 01:49

Katla
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Katla:
Skrivet av Luna Chang:
För en dag som har spenderats i sängen har den varit väldigt produktiv.

Har idag (igår för er haha, tidszoner är ett faktum) bokat biljetter till Universal för nyår (så ska mer eller mindre fira nyår i hogsmeade, kan det bli bättre??), bokat hotell för när jag åker till LA i april, sagt upp mitt amazon prime som jag aldrig ens signade up för och kommer få tillbaka alla pengar OCH kom faktiskt ihåg att gå över till katten jag kattsitter och fylla på maten där

omg hej fellow utlandssvensk! fast min tidszon är åt motsatt håll... ligger 8 timmar före sverige

Ojoj, jag ligger 9 timmar efter Sverige haha, vars är du?

sydkorea! haha älskar att denna konversation tar sjuuukt lång tid för att vi aldrig är vakna samtidigt

♏︎

25 dec, 2018 03:57

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Katla:
Skrivet av Luna Chang:
För en dag som har spenderats i sängen har den varit väldigt produktiv.

Har idag (igår för er haha, tidszoner är ett faktum) bokat biljetter till Universal för nyår (så ska mer eller mindre fira nyår i hogsmeade, kan det bli bättre??), bokat hotell för när jag åker till LA i april, sagt upp mitt amazon prime som jag aldrig ens signade up för och kommer få tillbaka alla pengar OCH kom faktiskt ihåg att gå över till katten jag kattsitter och fylla på maten där

omg hej fellow utlandssvensk! fast min tidszon är åt motsatt håll... ligger 8 timmar före sverige

Ojoj, jag ligger 9 timmar efter Sverige haha, vars är du?

sydkorea! haha älskar att denna konversation tar sjuuukt lång tid för att vi aldrig är vakna samtidigt

nähädu det är inte sant! Jag ser att du är online nu

Hej

25 dec, 2018 08:23

1 2 3 ... 26201 26202 26203 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.