@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Haha, jag kommer bli skitbra på rim efter det här Jag kommer inte klara av att se ett enda rim efter julrimstråden är över. Är paranoid nu same men kommer inte kunna se dem. alltså jag skakar just nu. jag borde sova.
25 dec, 2018 01:21 |
|
Borttagen
|
Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp
25 dec, 2018 01:22 |
|
Rhaella
Elev |
25 dec, 2018 01:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Okej! Läsa bra!Skrivet av Borttagen: Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp ska läsa en stund, inget rim 25 dec, 2018 01:23 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Okej! Läsa bra! Skrivet av Borttagen: Sov! Ska se på en massa roliga youtubeklipp ska läsa en stund, inget rim usch mår illa
25 dec, 2018 01:31 |
|
Borttagen
|
25 dec, 2018 01:33 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: *Ger dig choklad* Här ta det här choklad får mig att må illa
25 dec, 2018 01:48 |
|
Borttagen
|
Låt inte Remus höra dig
25 dec, 2018 01:49 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Katla: Skrivet av Luna Chang: För en dag som har spenderats i sängen har den varit väldigt produktiv. Har idag (igår för er haha, tidszoner är ett faktum) bokat biljetter till Universal för nyår (så ska mer eller mindre fira nyår i hogsmeade, kan det bli bättre??), bokat hotell för när jag åker till LA i april, sagt upp mitt amazon prime som jag aldrig ens signade up för och kommer få tillbaka alla pengar OCH kom faktiskt ihåg att gå över till katten jag kattsitter och fylla på maten där omg hej fellow utlandssvensk! fast min tidszon är åt motsatt håll... ligger 8 timmar före sverige Ojoj, jag ligger 9 timmar efter Sverige haha, vars är du? sydkorea! haha älskar att denna konversation tar sjuuukt lång tid för att vi aldrig är vakna samtidigt ♏︎ 25 dec, 2018 03:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Katla: Skrivet av Luna Chang: För en dag som har spenderats i sängen har den varit väldigt produktiv. Har idag (igår för er haha, tidszoner är ett faktum) bokat biljetter till Universal för nyår (så ska mer eller mindre fira nyår i hogsmeade, kan det bli bättre??), bokat hotell för när jag åker till LA i april, sagt upp mitt amazon prime som jag aldrig ens signade up för och kommer få tillbaka alla pengar OCH kom faktiskt ihåg att gå över till katten jag kattsitter och fylla på maten där omg hej fellow utlandssvensk! fast min tidszon är åt motsatt håll... ligger 8 timmar före sverige Ojoj, jag ligger 9 timmar efter Sverige haha, vars är du? sydkorea! haha älskar att denna konversation tar sjuuukt lång tid för att vi aldrig är vakna samtidigt nähädu det är inte sant! Jag ser att du är online nu Hej 25 dec, 2018 08:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen