@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
7 nov, 2011 14:49 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Vad får du göra då?Det är fedt tråkigt att praoa på bibliotek. Jag trodde att jag skulle få läsa en massa. D:
7 nov, 2011 14:50 |
|
superman
Elev |
HÄR ÄR MIN SUPERSNYGGA BILD SOM ALLA MÅSTE KOLLA IN FÖR JAG HAR JOBBAT MED DEN I EN KVART! (oteknisk människa, ja)
![]() 7 nov, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2011 16:01 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Somnium: Jag hade fler, men de undviker mig, bara för att de tror att jag röker. ![]() Seriöst, dem dömer än direkt på grund av att man röker/att dem tror att man röker? Lawl, skulle jag hålla på så hade jag fått dissa en barndomskompis + att jag hade aldrig fått några av dem riktigt bra vännerna jag har idag. Så jävla ytligt, usch, man kanske ska se till en persons helhet istället? Nej, nu blev jag ganska sne här kände jag. -.- Hoppas det går bra i skolan i alla fall. Jag hatar det. Och det jag stör mig mest på är att de inte vågar fråga mig rakt ut, utan sitter och viskar om de när de tror att jag inte hör. Har lust att säga till dem, då jag faktiskt inte röker, men vill man verkligen vara med sådana som dömer en sådär? Tack http://slytherinunicorn.tumblr.com/
7 nov, 2011 16:56 |
|
ginny_ginny
Elev |
7 nov, 2011 20:02 |
|
Ida S
Lärare |
Intresseklubben kan anteckna följande:
När jag vaknade i morse var det första jag tänkte på min nya foundation. Hahahaha! Vad är det ett tecken på? xD (Jag tolkar det som att jag gjorde ett lyckat köp "we live together, and harry does all the cooking." 7 nov, 2011 20:33 |
|
Borttagen
|
Är så sjukt äcklad just nu. Var inne på en kompis blogg och hon hade en trailer på en skräck film , kommer inte ihåg vad den hette. Men bara trailern fick mig att villa spy! Jag har nu lovat mig själv att ALDRIG se den filmen!
7 nov, 2011 20:34 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Bäst att du inte länkar till den här!
Jag fick reda på creepypasta-tråden (http://www.mugglarportalen.se/index.php#search.php?mode=forum&search=creepy%20pasta&ajax=1) av en vän, sa att jag inte skulle kolla i den, och gissa vad jag gjorde...? Kollade i tråden, blev skrämd, bevakar den nu... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 7 nov, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Bäst att du inte länkar till den här! Jag fick reda på creepypasta-tråden (http://www.mugglarportalen.se/index.php#search.php?mode=forum&search=creepy%20pasta&ajax=1) av en vän, sa att jag inte skulle kolla i den, och gissa vad jag gjorde...? Kollade i tråden, blev skrämd, bevakar den nu... Gud jag hatar creepy pasta tråden. Är helt vettskrämd efter den där länken med (Kolla inte spoiler om du inte redan varit inne på tråden) Spoiler: Tryck här för att visa! Nej ursh. Om jag ens går in på den där tråden stänger jag av allt internet ljud, tänder alla lampor runt om mig och sätter på någon härlig och rolig musik i bakrunden xD 7 nov, 2011 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen