Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
True Potterhead
Elev |
10 sep, 2015 21:34 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av True Potterhead: Har för mig att du bor i Göteborg? Eller? Ja jag bor i Göteborg! I Guldheden! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 10 sep, 2015 21:35 |
|
1233679
Elev |
10 sep, 2015 23:05 |
|
Borttagen
|
Jag bor också i Västergötland! Eller på gränsen till Småland 11 sep, 2015 07:28 |
|
Borttagen
|
Jag bor i Västerbotten... Ingen mer? Nähä, tänkte väl det.
11 sep, 2015 07:30 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag bor i Västerbotten... Ingen mer? Nähä, tänkte väl det. Jag tror att det finns en del, fast inga nymphs.
11 sep, 2015 07:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Västerbotten... Ingen mer? Nähä, tänkte väl det. Jag tror att det finns en del, fast inga nymphs. Nästan inga mugglisar heller 11 sep, 2015 07:34 |
|
Borttagen
|
Jag bor i Värmland! Dock pratar jag inte värmländska utan skånska eftersom jag är född i skåne!
11 sep, 2015 07:34 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Västerbotten... Ingen mer? Nähä, tänkte väl det. Jag tror att det finns en del, fast inga nymphs. Nästan inga mugglisar heller Vad synd
11 sep, 2015 07:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Västerbotten... Ingen mer? Nähä, tänkte väl det. Jag tror att det finns en del, fast inga nymphs. Nästan inga mugglisar heller Vad synd Mm... 11 sep, 2015 07:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen