Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 261 262 263 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag körde fort därifrån och hem, jag bar in alla barn och sen Mas

25 aug, 2013 14:51

Borttagen

Avatar


Jag rullade in bilen på uppfarten.

"Nu är vi framme hos farmor,sa jag högt.

Heaven log och sprang sedan ut ur bilen.

Jag lyfte ut måns och gick fram till dörren.Jag ringde på.

Dörren öppnades.

"Farmor!,ropade Heaven och slog armarna om henne.

"Nejmen hej lilla gumman sa farmor och kramade tillbaka.

"Går det bra om dem stannar hos dig några dagar,frågade jag.Luke måste vila upp sig.

"Men absolut Lilja lilla,sa hon och klappade mig på kinden. Ni kan hämta dem på söndag.

Jag log och sa hejdå till barnen,sedan gick jag tillbaka till bilen och satte mig.

25 aug, 2013 17:28

Borttagen

Avatar


''kelly'' sa jag svagt och somnade sedan

25 aug, 2013 18:44

Borttagen

Avatar


Jag bar Mas till sängen och hånglade med honom, han kanske blev piggare av det eftersom han älskar det

25 aug, 2013 18:45

Borttagen

Avatar


''åh kelly'' sa jag och vaknade

25 aug, 2013 18:46

Borttagen

Avatar


Jag log, jag visste det!

25 aug, 2013 18:48

Borttagen

Avatar


''mer'' viskade jag och började smeka hennes bröst

25 aug, 2013 18:50

Borttagen

Avatar


Min och Mas tunga började att slåss nästan

25 aug, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


''baby gör vad du vill med mig!'' sa jag och stack handen innanför hennes tröja

25 aug, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Jag bagravde Mas ansikte i mina hårda, välformade bröst

25 aug, 2013 19:08

1 2 3 ... 261 262 263 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.