Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag körde fort därifrån och hem, jag bar in alla barn och sen Mas
25 aug, 2013 14:51
|
|
Borttagen
|
Jag rullade in bilen på uppfarten.
"Nu är vi framme hos farmor,sa jag högt.
Heaven log och sprang sedan ut ur bilen.
Jag lyfte ut måns och gick fram till dörren.Jag ringde på.
Dörren öppnades.
"Farmor!,ropade Heaven och slog armarna om henne.
"Nejmen hej lilla gumman sa farmor och kramade tillbaka.
"Går det bra om dem stannar hos dig några dagar,frågade jag.Luke måste vila upp sig.
"Men absolut Lilja lilla,sa hon och klappade mig på kinden. Ni kan hämta dem på söndag.
Jag log och sa hejdå till barnen,sedan gick jag tillbaka till bilen och satte mig.
25 aug, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
''kelly'' sa jag svagt och somnade sedan
25 aug, 2013 18:44
|
|
Borttagen
|
Jag bar Mas till sängen och hånglade med honom, han kanske blev piggare av det eftersom han älskar det
25 aug, 2013 18:45
|
|
Borttagen
|
''åh kelly'' sa jag och vaknade
25 aug, 2013 18:46
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:48
|
|
Borttagen
|
''mer'' viskade jag och började smeka hennes bröst
25 aug, 2013 18:50
|
|
Borttagen
|
Min och Mas tunga började att slåss nästan
25 aug, 2013 18:53
|
|
Borttagen
|
''baby gör vad du vill med mig!'' sa jag och stack handen innanför hennes tröja
25 aug, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
Jag bagravde Mas ansikte i mina hårda, välformade bröst
25 aug, 2013 19:08
|
Du får inte svara på den här tråden.