Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

1 2 3 ... 261 262 263 ... 281 282 283
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Jag höjer på ögonbrynen. "Ja?"

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:34

Borttagen

Avatar


"Vill du bli ihop med...mig?" stammar jag och stirrar på See och hoppas att det bli ett ja.

24 nov, 2013 18:35

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag rycker till. Alltså... han är snäll men.. jag har ju Draco.
"Royan, du är snäll och så, och jag gillar dig... men jag har
en kille. Ledsen" säger jag uppriktigt

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:39

Borttagen

Avatar


"Det gör inget." jag går iväg och börjar gråta. Jag springer ner mot källaren. Jo, det gjorde något! Jag kan inte sluta gråta.

24 nov, 2013 18:41

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag går snanbt efter honom. "Royan, jag lovar, när och om jag och Draco gör slut så kommer jag till dig direkt"

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


"Lovar..du? stammar jag och snyftar.

24 nov, 2013 18:44

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jag lovar. Hedersord. Så länge kan vi väl vara vänner?"

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:46

Borttagen

Avatar


"okej" Såklart vi kan vara vänner." jag stirrar på henne och försöker att le så gott det går.

24 nov, 2013 18:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag ler åt hans grimas och tar ut ett pakrt med näsdukar. "Här"

jag är jättecoolig älska mig plz

24 nov, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


"tack!" jag tar en näsduk och snyter mig och slänger den i en papperskorg. Jag tar en ny och torkar ansiktet från alla tårar.

24 nov, 2013 18:50

1 2 3 ... 261 262 263 ... 281 282 283

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

Du får inte svara på den här tråden.