Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjer på ögonbrynen. "Ja?"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
"Vill du bli ihop med...mig?" stammar jag och stirrar på See och hoppas att det bli ett ja.
24 nov, 2013 18:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker till. Alltså... han är snäll men.. jag har ju Draco.
"Royan, du är snäll och så, och jag gillar dig... men jag har en kille. Ledsen" säger jag uppriktigt jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:39 |
|
Borttagen
|
"Det gör inget." jag går iväg och börjar gråta. Jag springer ner mot källaren. Jo, det gjorde något! Jag kan inte sluta gråta.
24 nov, 2013 18:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går snanbt efter honom. "Royan, jag lovar, när och om jag och Draco gör slut så kommer jag till dig direkt"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
"Lovar..du? stammar jag och snyftar.
24 nov, 2013 18:44 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag lovar. Hedersord. Så länge kan vi väl vara vänner?"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
"okej" Såklart vi kan vara vänner." jag stirrar på henne och försöker att le så gott det går.
24 nov, 2013 18:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler åt hans grimas och tar ut ett pakrt med näsdukar. "Här"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
"tack!" jag tar en näsduk och snyter mig och slänger den i en papperskorg. Jag tar en ny och torkar ansiktet från alla tårar.
24 nov, 2013 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen