Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Underbart ♥
Breaking Benjamin - Lights Out 5 aug, 2011 12:03 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Regenerate me med Chameleon Circuit
Jag glider långsamt bort ifrån det jag brukar lyssna på, så klart älska jag fortfarande In Flames och allt det andra men jag börjar begrava mig själv i Chameleon Circuit och elekroniskt, New wave och sådant... Men folk metal går alltid att lyssna på. Wow världens överförklaring... 5 aug, 2011 12:04 |
|
Borttagen
|
Breaking Benjamin - Crawl
5 aug, 2011 12:08 |
|
Borttagen
|
Breaking Benjamin - Give Me A Sign
5 aug, 2011 12:09 |
|
Borttagen
|
Breaking Benjamin - Hopeless
5 aug, 2011 12:12 |
|
Borttagen
|
^ Lyssnar du också på albumet elle ;O?
Breaking Benjamin - Hopeless 5 aug, 2011 12:14 |
|
Borttagen
|
^ Näe nt i ordnign ;D
Breaking Benjamin - Without You 5 aug, 2011 12:15 |
|
Borttagen
|
^ ahaap ;O men de e bra iaf heh
Breaking Benjamin - What Lies Beneath happyface 5 aug, 2011 12:16 |
|
Borttagen
|
^ aap ;D heh
Breaking Benjamin - Anthem of the Angels 5 aug, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
Breaking Benjamin - Anthem of the Angels
5 aug, 2011 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen