Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg!
30 sep, 2012 19:42 |
|
MissLollo
Elev |
30 sep, 2012 19:46 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. ![]()
30 sep, 2012 19:46 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot!
30 sep, 2012 19:53 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! ![]()
30 sep, 2012 19:54 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! Finn kommer dock alltid vara min teddybear. Han är ju sååå ååååååh. Och alltså, Cory. OMG! Kom och bli min! Fast nej för jag shippar Monchele så sjuukt hårt! GAHAHA! Vad är grejen med att Ryan vill ha Lea med icke amerikanare. Jag menar Cory är ju Kanadensare och Dean är ju typ Australienare eller nåt
30 sep, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag hade precis en hemsk tanke. Tänk om dom inte hade kommit på Glee. Tänk om det icke hade existerat. Jag skulle dö, om jag visste vad som gick till spillo.
Glee i mitt hjärta. Forever. ♥ 30 sep, 2012 19:58 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! Finn kommer dock alltid vara min teddybear. Han är ju sååå ååååååh. Och alltså, Cory. OMG! Kom och bli min! Fast nej för jag shippar Monchele så sjuukt hårt! GAHAHA! Vad är grejen med att Ryan vill ha Lea med icke amerikanare. Jag menar Cory är ju Kanadensare och Dean är ju typ Australienare eller nåt Dean är faktiskt från Sydafrika Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
30 sep, 2012 20:02 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! Finn kommer dock alltid vara min teddybear. Han är ju sååå ååååååh. Och alltså, Cory. OMG! Kom och bli min! Fast nej för jag shippar Monchele så sjuukt hårt! GAHAHA! Vad är grejen med att Ryan vill ha Lea med icke amerikanare. Jag menar Cory är ju Kanadensare och Dean är ju typ Australienare eller nåt Dean är faktiskt från Sydafrika Så vare ja! Haha, jag visste att det var något sånt där coolt men kom inte på vad det var sen och bara... det kanske var australien, aja, någon med koll lär väl rätta mig. Och så var det
30 sep, 2012 20:05 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - haha! Ja.. du... Men alltså dansen där alltså, när de har händerna över huvuet... OMG! Vet inte hur jag skulle förklara det bättre. Men det är sjukt snygtg! Jaaaa, åhh.. det här är också en anledning till varför jag väljer Brochel över Finchel, Finchel skulle aldrig kunna dansa sådär, de bara jagar varann runt ett bord typ.. haha. Haha! Men å andra sidan, jag menar. Känner inte som om Brochel skulle sitta tillsammans och spela trummor eller vara lika liksom... jag vet inte lugna och lätta som Finchel. Men ååh, allts här har vi det: Finchel - cute Brochel - hot! Jaaa, my feelings! Finn kommer dock alltid vara min teddybear. Han är ju sååå ååååååh. Och alltså, Cory. OMG! Kom och bli min! Fast nej för jag shippar Monchele så sjuukt hårt! GAHAHA! Vad är grejen med att Ryan vill ha Lea med icke amerikanare. Jag menar Cory är ju Kanadensare och Dean är ju typ Australienare eller nåt Alltså jag stör mig på att Finn ibland är riktigt korkad... och ibland bara väldigt elak. Fast han är riktigt snäll och sånt ibland. Men han är nästan lika självisk som Rachel sometimes. Jaa, shippar också Monchele!!! Hahahah, fast både Cory och Dean är amazinggg :'D ![]()
30 sep, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen