The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 26 dec, 2012 20:08 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Starcrossed av josephine Angelini (tror jag)Skrivet av amanda1104: Har hittat en trilogi med grekiskt mytologi Vilken serie??? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 dec, 2012 20:09 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Kul att alla är så akttiva
amanda1104: Ohh! Jag vill ha de böckerna, sägs att de ska vara jättebra Sannaaa: PERCABETH 4EVA'! ♥ ![]()
26 dec, 2012 20:13 |
|
amanda1104
Elev |
Dom är verkligen bra. Älskar dom!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 dec, 2012 20:14 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av amanda1104: De är jättebraSkrivet av LucyMalfoy: Starcrossed av josephine Angelini (tror jag) Skrivet av amanda1104: Har hittat en trilogi med grekiskt mytologi Vilken serie??? Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 27 dec, 2012 10:21 |
|
Ginny!!!!
Elev |
27 dec, 2012 12:26 |
|
Consectetuer
Elev |
Awesomeness!!
27 dec, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Jag är nervös över att läsa femte och sista PJO-boken... läste precis ut fyran.
Det kan låta hur sjukt som helst att vara nervös över att läsa en bok, men jag har så många blandade känslor. Spoiler: Tryck här för att visa! På det här sättet leker fantastiska böcker med mina känslor. Mwääh Taggar hit Ginny!!!! för jag har läst ut fjärde boken, så du kan ändra det där i första inlägget x) 27 dec, 2012 14:09 |
|
amanda1104
Elev |
En fråga... Blev det något med tävlingen?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 dec, 2012 14:10 |
|
DarkBells
Elev |
27 dec, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen