Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tror att personen under..

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

1 2 3 ... 261 262 263 ... 1761 1762 1763
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nja

PUM älskar skolan?

13 jan, 2012 17:21

Borttagen

Avatar


Nej.

PUM älskar choklad?

13 jan, 2012 18:13

ggary
Elev

Avatar


Inte älskar men gillar

PUM är livrädd för spindlar?

Det är meningen...

13 jan, 2012 22:13

Borttagen

Avatar


Ja.

PUM spelar något instrument?

13 jan, 2012 22:20

ggary
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja.

PUM spelar något instrument?
Skrivet av Borttagen:
Ja.

PUM spelar något instrument?


I know your feelings pal *klapp på axeln*

Väldigt lite bas

PUM sjunger?

Det är meningen...

13 jan, 2012 22:24

virre
Elev

Avatar


1.vem är pum 2.nej

rons bestraffning på goyle: jag...får...inte...se...ut...som...en...babianrumpa

13 jan, 2012 23:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av virre:
1.vem är pum 2.nej


Kom ihåg att skriva en fråga efter ditt svar nästa gång.
"PUM" är en förkortning för meningen "Personen under mig".

Fortsätter här.
PUM har läst boken Vargbröder?

13 jan, 2012 23:32

ggary
Elev

Avatar




PUM använder parfym dagligen?

Det är meningen...

14 jan, 2012 13:13

Weasley<3
Elev

Avatar


Nej

PUM älskar choklad?

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

14 jan, 2012 13:14

ggary
Elev

Avatar


Älskar är ett så starkt ord... Låt oss säga gillar

PUM åt nyss frukost?

Det är meningen...

14 jan, 2012 13:16

1 2 3 ... 261 262 263 ... 1761 1762 1763

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

Du får inte svara på den här tråden.