Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nja
PUM älskar skolan? 13 jan, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Nej.
PUM älskar choklad? 13 jan, 2012 18:13 |
|
ggary
Elev |
Inte älskar men gillar
PUM är livrädd för spindlar? Det är meningen... 13 jan, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Ja.
PUM spelar något instrument? 13 jan, 2012 22:20 |
|
ggary
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja. PUM spelar något instrument? Skrivet av Borttagen: Ja. PUM spelar något instrument? I know your feelings pal *klapp på axeln* Väldigt lite bas PUM sjunger? Det är meningen... 13 jan, 2012 22:24 |
|
virre
Elev |
1.vem är pum 2.nej
rons bestraffning på goyle: jag...får...inte...se...ut...som...en...babianrumpa 13 jan, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av virre: 1.vem är pum 2.nej Kom ihåg att skriva en fråga efter ditt svar nästa gång. "PUM" är en förkortning för meningen "Personen under mig". Fortsätter här. PUM har läst boken Vargbröder? 13 jan, 2012 23:32 |
|
ggary
Elev |
Nä
PUM använder parfym dagligen? Det är meningen... 14 jan, 2012 13:13 |
|
Weasley<3
Elev |
Nej
PUM älskar choklad? Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 14 jan, 2012 13:14 |
|
ggary
Elev |
Älskar är ett så starkt ord... Låt oss säga gillar
PUM åt nyss frukost? Det är meningen... 14 jan, 2012 13:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen