Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Cara Riddle, för att jag efter en helvetes dag behöver en kram. Och för att hon är den bästa vännen jag har här på mugglis.
![]()
1 okt, 2012 22:08 |
|
Pixie
Elev |
Jag kan dela ut så många kramar som helst och har redan gjort massor
men Neeyum förtjänar en STOR kram
1 okt, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 22:41 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Jag kan dela ut så många kramar som helst och har redan gjort massor men Neeyum förtjänar en STOR kram ILY♥♥ kram på dig med Alice :* 1 okt, 2012 23:05 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Ledsen, men dagens kram MÅSTE gå till er som e medlemna på världens bästa mugglis. Så e det bara!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 2 okt, 2012 07:43 |
|
tjejigadia
Elev |
2 okt, 2012 07:47 |
|
kotte7
Elev |
tack (vi gör väl alltid din dag rolig) 2 okt, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Ginny Weasley99..OFC!
2 okt, 2012 13:49 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: åh gud tack amanda, jag älskar dig och jaf förstår aatt du inte orkar va ibland, jag ska komma ihåg det. Jag älskar dig massa och vi är bäst ihop ♥En kram till Lordlollo. Du betyder så otroligt mycket för mig. Och även om jag inte orkar "va" hela tiden så betyder inte det att jag värderar dig mindre på något sätt. Vi är det bästa laget i hela världen, ch det gäller barra att visa våran glans och briljans. För att det finns inom dig. ♥ ♆ 2 okt, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
almispalmisNAW♥ DSM♥♥♥
2 okt, 2012 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen