@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rhaella
Elev |
24 dec, 2018 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock...Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar 24 dec, 2018 22:30 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer
24 dec, 2018 22:31 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer Men vafan... Jag blir paranoid! Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 dec, 2018 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Nah. Faktiskt inteSkrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer Men vafan... Jag blir paranoid! 24 dec, 2018 22:38 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nah. Faktiskt inte Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer Men vafan... Jag blir paranoid! Men seriöst, jag vet int om någon annan hufflis skulle kunna typ offra sömn, har sett några, men inte som gjort flera nätter och jag känner att jag underskattar de andra, men om jag inte får tre till som är lika dedikerade som mig kommer vi förlora och jag bli galen Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 dec, 2018 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Du borde skaffa nattugglor som är intresserade av rim. Som brinner för att vinna. Om du inte hittar såna så kommer Slytherin vinna.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nah. Faktiskt inte Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer Men vafan... Jag blir paranoid! Men seriöst, jag vet int om någon annan hufflis skulle kunna typ offra sömn, har sett några, men inte som gjort flera nätter och jag känner att jag underskattar de andra, men om jag inte får tre till som är lika dedikerade som mig kommer vi förlora och jag bli galen 24 dec, 2018 22:42 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Du borde skaffa nattugglor som är intresserade av rim. Som brinner för att vinna. Om du inte hittar såna så kommer Slytherin vinna. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nah. Faktiskt inte Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer Men vafan... Jag blir paranoid! Men seriöst, jag vet int om någon annan hufflis skulle kunna typ offra sömn, har sett några, men inte som gjort flera nätter och jag känner att jag underskattar de andra, men om jag inte får tre till som är lika dedikerade som mig kommer vi förlora och jag bli galen Okej jag skakar igen... helvete... Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 dec, 2018 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Det där var menat att lugna dig...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Du borde skaffa nattugglor som är intresserade av rim. Som brinner för att vinna. Om du inte hittar såna så kommer Slytherin vinna. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nah. Faktiskt inte Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer Men vafan... Jag blir paranoid! Men seriöst, jag vet int om någon annan hufflis skulle kunna typ offra sömn, har sett några, men inte som gjort flera nätter och jag känner att jag underskattar de andra, men om jag inte får tre till som är lika dedikerade som mig kommer vi förlora och jag bli galen Okej jag skakar igen... helvete... 24 dec, 2018 22:43 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Det där var menat att lugna dig... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Du borde skaffa nattugglor som är intresserade av rim. Som brinner för att vinna. Om du inte hittar såna så kommer Slytherin vinna. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Nah. Faktiskt inte Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Men det blev det... asså... ni alla kommer dö av chock... Alltså trodde aldrig att julrim skulle vara på blodigt allvar shh, avslöja inte våra planer Men vafan... Jag blir paranoid! Men seriöst, jag vet int om någon annan hufflis skulle kunna typ offra sömn, har sett några, men inte som gjort flera nätter och jag känner att jag underskattar de andra, men om jag inte får tre till som är lika dedikerade som mig kommer vi förlora och jag bli galen Okej jag skakar igen... helvete... Ah jag stressa mest upp mig själv tror jag det blir värre jag ska sova! Mitt rim senast var dock fett najs... Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 dec, 2018 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen