@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ja, det är svårt... men Slytherins är coola så xd fast känner mig ändå Hufflig nuSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ah, känner igen känslan Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt...... Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd Kanske det. xD Fast ibland velar jag lite mellan Ravenclaw också... haha. Tycker det här är så svårt. Men man kan ju välja lite och då hade jag valt Slytherin ändå. Vi får ersätta varandra lol Av någon anledning pratar jag mest bara med Slytherinare på mugglis också. xD Pratar säkert minst med Gryffindorare haha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2018 12:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: HahahSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ja, det är svårt... men Slytherins är coola så xd fast känner mig ändå Hufflig nuSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ah, känner igen känslan Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt...... Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd Kanske det. xD Fast ibland velar jag lite mellan Ravenclaw också... haha. Tycker det här är så svårt. Men man kan ju välja lite och då hade jag valt Slytherin ändå. Vi får ersätta varandra lol Av någon anledning pratar jag mest bara med Slytherinare på mugglis också. xD Pratar säkert minst med Gryffindorare haha! Alright, nu byter jag. Skriver med min nya användare. Tack för tiden som Slytherin! :3 ♥ 24 dec, 2018 12:46 |
|
Eleven_
Elev |
24 dec, 2018 12:50 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag är visst ensam hemma i flera timmar och ska fixa allt till julmiddagen, men jag klagar inte för att jag kan lyssna högt på musik, och dansa, och ingen kommer klaga på vad jag gör eller hur jag ställer bordet osv! Så skönt
24 dec, 2018 12:50 |
|
Solkatten
Elev |
Så sjukt att man har 8st julmärken nu haha. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2018 13:09 |
|
Viloss
Elev |
GOD JUL ALLA!!
24 dec, 2018 13:14 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
24 dec, 2018 13:43 |
|
catradora
Elev |
24 dec, 2018 13:44 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: rip, det gjorde dem inte....Hoppas mina julklappar kommer fram i år..........
24 dec, 2018 13:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av MerlinsBeard: rip, det gjorde dem inte.... Hoppas mina julklappar kommer fram i år.......... Är nog postmord som förstör för dig! 24 dec, 2018 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen