Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26186 26187 26188 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Åhh jag fick en mugglis julklapp av Vindict med en Slytherin mössa med texten Så! Nu är du en av oss. Haha bästa. ♥
Kul att du tyckte om presenten! x)

24 dec, 2018 12:07

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åhh jag fick en mugglis julklapp av Vindict med en Slytherin mössa med texten Så! Nu är du en av oss. Haha bästa. ♥
Kul att du tyckte om presenten! x)

Jag har redan en Slytherin tröja och halsduk men insåg att jag aldrig haft en Slytherin mössa så det var ju verkligen perfekt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 dec, 2018 12:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åhh jag fick en mugglis julklapp av Vindict med en Slytherin mössa med texten Så! Nu är du en av oss. Haha bästa. ♥
Kul att du tyckte om presenten! x)

Jag har redan en Slytherin tröja och halsduk men insåg att jag aldrig haft en Slytherin mössa så det var ju verkligen perfekt.
Ja! Verkligen! x)

24 dec, 2018 12:11

Borttagen

Avatar


Funderar på att göra en ny användare, känner mig trots allt som en hufflare. Var i Hufflepuff här från början.

24 dec, 2018 12:12

Lazarus
Prefekt

Avatar


ThePrettyGirl
Om det känns rätt, så kör på! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

24 dec, 2018 12:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lazarus:
ThePrettyGirl
Om det känns rätt, så kör på! ^^
Ye, kommer typ sakna dig och alla andra coola Slytherins bara, haha :3

24 dec, 2018 12:17

Solkatten
Elev

Avatar


Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt......

ThePrettyGirl Lite kul som att du som tillhör Slytherin känner dig som en Hufflepuff medan jag som tillhör Hufflepuff känner mig som en Slytherin. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 dec, 2018 12:18

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Solkatten:
Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt......
Ah, känner igen känslan
Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd

24 dec, 2018 12:22

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt......
Ah, känner igen känslan
Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd

Kanske det. xD Fast ibland velar jag lite mellan Ravenclaw också... haha. Tycker det här är så svårt. Men man kan ju välja lite och då hade jag valt Slytherin ändå.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 dec, 2018 12:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt......
Ah, känner igen känslan
Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd

Kanske det. xD Fast ibland velar jag lite mellan Ravenclaw också... haha. Tycker det här är så svårt. Men man kan ju välja lite och då hade jag valt Slytherin ändå.
Ja, det är svårt... men Slytherins är coola så xd fast känner mig ändå Hufflig nu
Vi får ersätta varandra lol

24 dec, 2018 12:30

1 2 3 ... 26186 26187 26188 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.