@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Kul att du tyckte om presenten! x)Åhh jag fick en mugglis julklapp av Vindict med en Slytherin mössa med texten Så! Nu är du en av oss. Haha bästa. ♥ 24 dec, 2018 12:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Kul att du tyckte om presenten! x) Åhh jag fick en mugglis julklapp av Vindict med en Slytherin mössa med texten Så! Nu är du en av oss. Haha bästa. ♥ Jag har redan en Slytherin tröja och halsduk men insåg att jag aldrig haft en Slytherin mössa så det var ju verkligen perfekt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2018 12:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja! Verkligen! x)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Kul att du tyckte om presenten! x) Åhh jag fick en mugglis julklapp av Vindict med en Slytherin mössa med texten Så! Nu är du en av oss. Haha bästa. ♥ Jag har redan en Slytherin tröja och halsduk men insåg att jag aldrig haft en Slytherin mössa så det var ju verkligen perfekt. 24 dec, 2018 12:11 |
|
Borttagen
|
Funderar på att göra en ny användare, känner mig trots allt som en hufflare. Var i Hufflepuff här från början.
24 dec, 2018 12:12 |
|
Lazarus
Prefekt |
24 dec, 2018 12:13 |
|
Borttagen
|
Ye, kommer typ sakna dig och alla andra coola Slytherins bara, haha :3
24 dec, 2018 12:17 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt......
ThePrettyGirl Lite kul som att du som tillhör Slytherin känner dig som en Hufflepuff medan jag som tillhör Hufflepuff känner mig som en Slytherin. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2018 12:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ah, känner igen känslan Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt...... Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd 24 dec, 2018 12:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ah, känner igen känslan Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt...... Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd Kanske det. xD Fast ibland velar jag lite mellan Ravenclaw också... haha. Tycker det här är så svårt. Men man kan ju välja lite och då hade jag valt Slytherin ändå. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2018 12:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja, det är svårt... men Slytherins är coola så xd fast känner mig ändå Hufflig nuSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ah, känner igen känslan Jag har länge velat skapa en ny användare men jag vill liksom inte förlora allt jag har på detta även om jag skulle kunna ha kvar det. Känns dessutom bara konstigt att bara börja om från början typ. x) Men jag har ju haft detta i 7 år eller något, det hade ju på ett sätt vara skönt med ett nytt...... Ska vi ta steget tillsammans och göra en ny xd Kanske det. xD Fast ibland velar jag lite mellan Ravenclaw också... haha. Tycker det här är så svårt. Men man kan ju välja lite och då hade jag valt Slytherin ändå. Vi får ersätta varandra lol 24 dec, 2018 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen